کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

در تجارت هیچگاه نباید 1 و 1 را جمع کنی و حاصلش 2 باشد. باید 1 و 1 را تبدیل به 10 کنی

امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
ت 175,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست نوشته کیم وو چونگ، بنیانگذار شرکت دوو و کارآفرین اهل کره جنوبی است. وی به عنوان ثروتمندی خودساخته تجربیات و آموخته‌های خود در دنیای کسب و کار را گردآورده و با خوانندگانش به اشتراک می‌گذارد.

پس از جنگ ویرانگر کره، «کیم وو ـ چونگ» با دستان خالی یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا را تأسیس کرد. رئیس و مؤسس شرکت «دوو» انگیزه و قدرت تخیل را از عوامل پیشرفت و رشد بازارهای آسیایی می‌داند. او با قبول مسئولیت شرکت‌هایی که با مشکل مواجه هستند و احیاء آن ها، سود سرشاری را عاید خود و کشورش می‌کند.

«کیم» ، بزرگترین سرمایه‌گذار جهان، حتی در بازارهایی مانند ایران که در تحریم به سر می‌برند نیز تجارت می‌کند و این انگیزه بسیار بالای «کیم» است که توانسته ۲۲ شرکت بزرگ با گستره وسیعی از محصولات تأسیس کند که برخی از آن ها شامل: صنایع سنگین و الکترونیکی، ساخت پیانو و هتل می‌باشد. او در این رابطه می‌گوید: «من بوی پول را همه جا حس می‌کنم» .

«کیم» در کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست با احساسات فراوان از موفقیت‌هایش سخن می‌گوید: «من هیچ‌گاه مانند یک انسان دیوانه برای کسب درآمد ناچیز کار نکرده‌ام» ؛ او از انجام کارهایی که دیگران آنها را غیر ممکن می‌دانند لذت می‌برد.

صفحات کتاب :
279
کنگره :
‏‫‬‭‬‭HF5386
دیویی :
‏‫‬‭‭650/1
کتابشناسی ملی :
5928246
شابک :
‏‫‫‬‭‬‭978-600-5026-35-1‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه سنگفرش هر خیابان از طلاست