امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نتورک مارکتینگ 

کتاب نتورک مارکتینگ نوشته حامد صاحبقران است که توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است. چند سالی هست که به عنوان یک بازاریاب شبکه ای در صنعت نتورک مارکتینگ مشغول به فعالیت هستم و در این مدت کاری با فرازو نشیب های زیادی روبرو شده ام.

قبل از وارد شدن به این حرفه همیشه به دنبال راه و روش هایی فوق العاده برای تولید ثروت بودم و مانند هر انسان دیگری کارهای زیادی را به این منظور انجام داده بودم. اما بعد از مدت ها هر کدام به گونه ای به شکست و ناکامی ختم می شدند. 

از آنجایی که علاقه زیادی به ثروتمند شدن داشتم و دارم اما در مقابل از کارهایی که انجام می دادم خوشنود نبودم به همین دلیل هنگام برخورد با اولین شکست دست از تالش می کشیدم. تا اینکه زمان آن فرا رسید که به چیزی که سال ها در انتظارش بودم از طرف یکی از دوستان نزدیکم دعوت شدم.

اما من هم مثل خیلی از آدم های دنیا بخاطر کمبود اطلاعات و با تعصب بیجا و پافشاری بر روی دانش های کهنه، غلط و ویروسی ذهنم؛ خودم نادانسته ماه ها مانع از وارد شدن این موهبت و لطف الهی به زندگی ام می شدم و در برابر این پیشنهاد مقاومت می کردم.

اما قدرت خواست خداوند بزرگ و کائناتش که بالاترین و بی نظیرترین قدرت هاست بر جهل و پافشاری من غلبه کرد و صفحه جدیدی از زندگی را برایم رقم زد. و بالاخره من وارد دنیای بزرگ و شگفت انگیز نتورک مارکتینگ شدم.

گزیده کتاب نتورک مارکتینگ

ابتدا کاری را شروع کنید! مهارت انجام دادنش را کسب خواهید کرد. نتورک مارکتینگ نوعی از زیرشاخه های صنعت فروش است.

همه ما انسان ها بدون اینکه بدانیم و متوجه این موضوع شویم بارها و بارها در زندگی خودمان عمل نتورک مارکتینگ را انجام داده ایم بی آنکه در شرکتی یا سیستمی وارد شده باشیم! نتورک کردن دو مقوله دارد. یک نگاه بیرونی و یک نگاه درونی.

صفحات کتاب :
111
کنگره :
‏‫‭HF5415/126‬‬
دیویی :
‏‫‭685/872‬‬
کتابشناسی ملی :
7515010
شابک :
978-622-292-119-4
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه نتورک مارکتینگ