امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,500
نظر شما چیست؟

سه گام برای تغییر شغل موفق

«سه گام برای تغییر شغل موفق» اثر «کالم کاوی»، استاد و مشاور حرفه ای شغلی، با بیش از 25 سال سابقه کار، از کارکردهای مهارتی و تخصصی ویژه ای برای ارایه موفق و باکیفیت در زمینه های گزینش، توسعه، حفظ و خدمات تغییر شغل مانند فعالیت های موجود چرخه زندگی افراد در درون سازمان ها برخوردار می باشد. تخصص وی در ارایه برنامه های شخصی و حمایتی با تمرکز بر حوزه های اصلی نگرانی مشتری و به کارگیری بیشتر روش های به روز، نوشتن رزومه و تکنیک های هدایت سریع افراد در بازار مشاغل است.

کالم کاوی در این کتاب شما را در طی این فرآیند یاری می دهد و به صورت خط به خط یاد می گیرید که چگونه می توانید مطالب اصلی را که می خواهید بنویسید، به یاد بیاورید و دریابید که کارفرما به دنبال چه اطلاعات حرفه ای در حوزه ی کاری است. همچنین نحوه قالب بندی متن به روش های جالب چیدمان ها، و نحوه درج رزومه را یاد می گیرید.

با روش های مطرح شده در این کتاب می توانید برای نوشتن رزومه وقت بگذارید تا صاحب یک سند بازاریابی حرفه ای شوید. عجله نکنید و همه چیز را به درستی بررسی نمایید. سپس شما رزومه ای باکیفیت برای معرفی خود خواهید داشت. پس از آن رزومه شما فقط به روزرسانی و ویرایش جزیی و جدیدی نیاز دارد تا کاملاً به روز گردد.

هیچ رمز و رازی برای رزومه خوب وجود ندارد؛ فقط به تفکر دقیق و یادآوری منظم کارهایی که در حرفه ی خود انجام داده اید، تجربه، علایق و سپس دستاوردها و مهارت های گذشته تان نیاز دارد. اگر این مستندات؛ کوتاه، ساده، مختصر و حرفه ای باشند رزومه خوبی خواهید داشت و به راحتی خواهید توانست صاحب حرفه ای کارآمد شوید.
کنگره :
HF5383
دیویی :
650/142
کتابشناسی ملی :
6131718
شابک :
978-600-8772-74-3‬‬
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
66

کتاب های مشابه سه گام برای تغییر شغل موفق