امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
خرید چاپی
80,000
15%
ت 68,000
نظر شما چیست؟

کتاب پرونده فوق سری ۲۰۴۰ نوشته ی محمد قنبری، با محتوای داستانی از فعالیت ها و جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت، به خصوص ایران می باشد. این کتاب را انتشارات شهید کاظمی چاپ و منتشر کرده است.

معرفی پرونده فوق سری 2040

محمد قنبری در کتاب پرونده فوق سری ۲۰۴۰ در قالب رمان از فعالیت های رژیم صهیونیستی علیه بشریت به خصوص ایران، مانند ترور دانشمندان هسته ای تا نبردهای بیوتروریسم و ربودن چهره  های شاخص انقلاب نوشته، همچنین برای نوشتن کتاب پرونده فوق سری ۲۰۴۰ از شخصیت های حقیقی و اسناد تاریخی استفاده کرده است. به‌نحوی که اکثر اسامی و شخصیت‌های داستان با اسامی و مشخصات حقیقی خود وارد می‌شوند و بر مدار تخیل نویسنده، نقششان را ایفا می‌کنند. همچنین حاوی عملیات‌های پیچیدۀ اطلاعاتی و مهیج است که با کش‌مکش‌های داستانی، مخاطب را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد.

خلاصه پرونده فوق سری 2040

سیزدهم خرداد سال ۱۳۶۸ هجری شمسی مردی بزرگ از دنیا رفت. در همان شب در سراسر دنیا ۱۲ نفر یهودی متولد شدند. یازده پسر و یک دختر! در بین آن ها فقط یک پسر بود که در اجداد پدری و مادری اش اصالت یهودی اش اثبات شده بود و از وفاداران به صهیونیسم بودند. اسمش را بنیامین گذاشتند. چون در ساعت و دقیقه روز خاصی به دنیا آمده بود و از طرفی هوش بسیار فعالی داشت، مورد توجه موساد قرار می‌گیرد.
شخصیت اصلی داستان یا همان بنیامین، دقیقاً در همان ساعت و دقیقه‌ای که امام خمینی (ره) علیه از دنیا می‌روند، به دنیا می‌آید و تحت شدیدترین مراقبت های موساد زندگی می کند. بر اساس برنامه طراحی شده آنها زندگی می کند. والدین او هر دو کارمند موساد هستند. مادرش نسبت به تبعیض جنسیتی یهود نسبت به دختر و پسر ناراحت است و دائماً همسرش و منابع دینی شان را مورد سوال و مقایسه قرار می دهد. به همین مناسبت در بخشی از کتاب برخی از رسوم و آداب صهیونیست‌ها درخصوص تبعیضات جنسیتی از زبان او برای مخاطب بیان می‌شود.
بنیامین تحت حرفه‌ای‌ترین و پیشرفته ترین آموزش های عمومی، تخصصی و اطلاعاتی قرار می گیرد. رژیم غذایی، ترددها، حتی منابع مطالعاتی و رسانه ای اش به دقت سانسور می شود. تحصیلاتش از پیش دبستانی تا قبل از دانشگاه در اسرائیل به اتمام می رسد و برای ادامه تحصیل راهی اروپا می شود. او تحت تاثیر مادرش، به دنبال کشف حقیقت‌های دین و آئینش می‌پردازد. در دانشگاه عاشق دختری مسیحی به نام مریا می شود که با همراهی هم مسیر کشف حقیقت را طی می‌کنند.
در فصول مختلف بین زندگی بنیامین جنایات رژیم صهیونیستی در قالب داستان روایت می شود. از ایفای نقش در ناآرامی های مدنی ایران تا ترور دانشمندان هسته‌ای و فعالیت‌های غیر انسانی در خصوص مردم دنیا.
کتاب پرونده فوق سری 2040 دارای در 19 فصل نوشته شده و عناوین فصول آن به شرح زیر می باشد:
کرمیئیل، موساد، اوراد مقدس، موساد، قیدوش، موساد، عقیم، موساد، عشق، موساد، عقل، موساد، وصل، موساد، بنیامین، موساد، عالمت سالمتی، موساد، پردۀ آخر

برشی از متن پرونده فوق سری 2040

روزها و شبهایشان به همین منوال میگذشت تا اینکه در یکی از روزهایی که بنیامین برای صرف غذا به سالن غذاخوری
دانشگاه رفته بود، دختری یهودی به نام الیا، سر میز ناهارش ایستاد و از بنیامین اجازه خواست تا روبهرویش بنشیند.
«خواهش میکنم. بفرمایید.»
الیا با لبخندی که بر لب داشت، روبه روی بنیامین نشست و همزمان با صرف غذا باب صحبت را هم باز کرد.
بنیامین میدانست یکی از آشپزهایی که در حال سرو غذا برای دانشجویان است، از مأمورین موساد است و از دور مراقب رفتار بینامین و مراقبت از اوست.
درمورد ادامۀ مکالماتش با الیا با سر به آن مأمور اشاره کرد و با جواب مثبت روبهرو شد. از الیا پرسید:
«شما چی میخونید و ترم چندم هستید؟ اهل کجایید؟» الیا خندید و با دهانی که از قارچ و تکه های سالاد سزار پر شده بود، پاسخ داد:
«صبر کن! بذار لقمه از گلوم بره پایین، بعد بهت جواب بدم. یکی یکی بپرس لطفا!»
با این جواب بنیامین و الیا، هر دو با صدای بلند خندیدند. الیا که عادت داشت وقتی میخندد سرش را باال بگیرد، ناغافل یک تکه از قارچ در گلویش پرید و چند سرفۀ محکم کرد و نفسش در سینه ماند!
بنیامین وقتی چهرۀ الیا را دید که در عرض چند ثانیه سرخ شد، از جا پرید و چند مشت به پشت کتفش زد. تکه قارچ بیرون پرید. بنیامین قوطی کوکا کولا را به دست الیا داد و او هم جرعه ای نوشید تا رنگش به حالت اول برگردد.
اولین خاطرۀ دوستیشان این گونه رقم خورد. بنیامین گفت: «بهتره غذامون رو بخوریم. بعد صحبت کنیم.»«
الیا که از حرف زدن و خندیدن در حال غذاخوردن ترسیده بود، سریع و بدون معطلی گفت: 
«بله، بله. کاملا موافقم! این بار دیگه معلوم نیست زنده بمونم. با مهارتی که شما داشتید و ضربه ای که به پشت کتفم زدید، نجات پیدا کردم. گمونم دورۀ کمک های اولیه رو توی دبیرستان خوب یاد گرفتید. درسته؟»
بنیامین پیشرفته ترین دوره های کمک های اولیه را در موساد گذرانده بود. به حدی که می توانست جراحی های کوچک را هم انجام دهد، یا یکی از اعضای بدن را بی حس کند و خیلی چیزهای دیگر. با زیرکی از پاسخ دادن طفره رفت و پاسخ داد:
«قرار شد غذا بخوریم و حرف نزنیم.»
الیا بازهم سرش را بالا گرفت و خندید و با سر، حرف بنیامین را تأیید کرد.

خرید کتاب پرونده فوق سری 2040

نسخه چاپی کتاب پرونده فوق سری 2040 را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف سفارش داده و خریداری کنید.

دانلود کتاب صوتی پرونده فوق سری 2040

کتاب صوتی این اثر در نرم افزار فراکتاب جهت دانلود در دسترس قرار دارد. پس از دانلود می توانید در کتابخوان فراکتاب به آن گوش فرا دهید.

کتاب های امنیتی اطلاعاتی

کتاب پرونده فوق سری 2040 در دسته ی کتاب های جاسوسی امنیتی قرار می گیرد. از دیگر کتاب های این دسته می توان به کتاب اشک دشمن اشاره کرد.

دانلود پرونده فوق سری 2040

نسخه الکترونیک کتاب پرونده فوق سری 2040 را می توانید با مراجعه به اپلیکیشن فراکتاب خریداری و دانلود کرده و پس از دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

دانلود پرونده فوق سری 2040

مشخصات کتاب پرونده فوق سری 2040 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: شهید کاظمی
نویسنده: محمد قنبری
تعداد صفحه: 160
موضوع: داستان ایرانی
قالب: pdf، چاپی با تخفیف و کتاب صوتی
شابک :
978-622-717767-1
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
160
کنگره :
PIR 8357
دیویی :
3/62فا8
کتابشناسی ملی :
6139979

کتاب های مشابه پرونده فوق سری ۲۰۴۰