امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
12,000
50%
ت 6,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بهشت من کنار توست

کتاب بهشت من کنار توست، نوشته مریم بصیری داستان دختری است که زندگی اش با جنگ و رزمنده ای فداکار گره خورده است. راضیه در کشاکش زندگی یاد می گیرد چگونه در سخت ترین شرایط بهترین تصمیم را بگیرد.

کتاب بهشت من کنار توست داستان دختری به نام راضیه است که با مردی ازدواج می کند این ازدواج به او یاد می دهد چگونه از دیگران حمایت کند. اما روزگار برای راضیه بر مراد نیست و او همسرش را از دست می دهد. 

وصیت نامه ای پیدا می کند که همسرش در آن خواسته او تصمیم مهمی بگیرد. این کتاب سرشار از تجربیات و احساسات متفاوت است که خواننده را با خودش همراه می کند و اجازه می دهد او لذت تازه ای از کشف را تجربه کند.

گزیده کتاب بهشت من کنار توست

راضیه چشم ‏هایش را باز کرد. همه‌جا سفید بود. بوی الکل و ساولن مشامش را پر کرد. لباس‏ هایش بوی بیماری و بیمارستان می‏ داد. سرش را چرخاند. کسی توی اتاق نبود. بلند شد نشست و ناگهان کمرش تیر کشید و دردی از میان پهلوهایش برخاست و نفسش را گرفت. پایة سرم را چسبید. سرش گیج رفت. پایه لق خورد و راضیه افتاد روی تخت.

یک آن همه چیز یادش افتاد. خانم‏ جان، خوابش، کاسة شربت و ناصر که پشت در ایستاده بود و حالش را می‏ پرسید. دستی بر شکمش کشید. هنوز هم سفت و برآمده بود. خودش را روی تخت رها کرد و دستش به‌ طرف لیوان آبی رفت که روی کمد پای تخت بود. خواست لیوان را بردارد اما انگشتانش توان نگاه داشتن آن را نداشت و لحظه‏ ای بعد صدای شکستن لیوان بود و شتک آبی که به انگشتان آویزان از روی تخت، پاشیده شد.

صفحات کتاب :
255
کنگره :
PIR7963‭ /ص87‭‬‏‫‭ب93 1397
دیویی :
8‮فا‬3/62‬‬
کتابشناسی ملی :
5092680
شابک :
978-600-8857-33-4
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه بهشت من کنار توست