کتاب تو خمیر بازی دیگران نیستی pdf

20 + 1 گام ساده برای غلبه بر خجالت و کمرویی

امتیاز
5 / 1.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

تو خمیر بازی دیگران نیستی! 

 در کتاب تو خمیر بازی دیگران نیستی! نوشته کامران گنجی، با 21 گام ساده آشنا می شوید که چطوری خمیر بازی دیگران نباشید و رفتارهای تان قاطعانه و محترمانه باشد. 

 آیا تا به حال شده فقط به دلیل خجالت و کمرویی نتوانسته باشی حقت را بگیری؟ یا حرف های زیادی در ذهنت داشته باشی ولی چون نتوانستی آن ها را بر زبان بیاری، خودت را سرزنش کرده باشی؟ یا که بخواهی جلوی جمع صحبت کنی ولی صدایت بلرزد و صورتت سرخ شود و نتوانی آن طور که دوست داری خودت را پرزنت کنی؟ این کتاب را کسی نوشته که 25 سال تمام به خجالت و کمرویی دست و پنجه نرم کرده و برای رهایی از این مسئله، تمام منابع داخلی و برخی منابع خارجی را مطالعه کرده تا توانسته با تمریناتی که در این کتاب آورده است، بر خجالت و کمرویی مهر باطل بزند. 

 در بخشی از کتاب می خوانید: 

 چندی پیش در یکی از کارگاه های رفع خجولی در مورد بیان احساسات و عدم خجالت کشیدن از ابراز آن صحبت شد. یکی از شرکت کنندگان که خانمی حدودا 30 ساله بود اشک در چشمانش جمع شد و این گونه بیان کرد که: خانواده ما به لحاظ سنتی بودن از ابراز محبت آشکار خودداری می کنند و اکنون که نزدیک به 30 سال دارم، هنوز پدرم را در آغوش نگرفته ام چرا که آن را خلاف دین داری می دانند در حالی که همه ما می دانیم که در تمام ادیان آسمانی چه اسلام، مسیحیت و یهودیت خلاف این موضوع وجود دارد. خانم دیگری نیز دقیقا همین موضوع را بیان کرد اما اشک های او بیشتر به خاطر این بود که پدرش را از دست داده بود و دیگر فرصتی برای ابراز احساسات نداشت.

صفحات کتاب :
204
کنگره :
BF575‭‬ ‭/خ3‏‫‭‏‫‭گ9 1397
دیویی :
155/232
کتابشناسی ملی :
5153699
شابک :
‏‫‭978-600-455-752-8‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه تو خمیر بازی دیگران نیستی