امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000
نظر شما چیست؟

رسانه با شما چه می کند؟ 

به تالیف معصومه نصیری، آنچه که حائز اهمیّت است میزان و نحوه تاثیرگذاری رسانه ها بر مخاطب است، این تاثیرگذاری موضوعی است که توجه بسیاری از محققان و نظریه پردازان را در زمان های مختلف به خود جلب کرده است.

رسانه، شما را چنان برنامه ریزی کرده است که فکر کنید حق انتخاب دارید، حال آنکه در واقع دایره انتخاب شما به شدت محدود است...

دنیای امروز به نوعی وابسته به رسانه است؛ رسانه هایی که خواه ناخواه تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم دارد. رسانه ها از عوامل مهم راهبری زندگی اجتماعی هستند به طوری که گروهی از مردم بدون اینکه بدانند تحت تاثیر رسانه ها هستند.

اهمیّت این امر سال ها پیش برای سایر کشورها مبرهن شده است و آن ها سعی در تربیت شهروندان هوشمند در مواجهه با رسانه ها داشته اند چراکه می دانستند آسیب های مترتب از ناآگاهی از این فضا چگونه می تواند سبک زندگی و فرهنگ یک کشور را تحت تاثیر قرار داده و پله پله آن را به سمت نابودی سوق دهد. 

لطفاً به مطالب موجود در کتاب رسانه با شما چه می کند؟، بسان واکسنی برای محافظت از بیماری بنگرید. این نکات شما را واکسینه خواهد کرد تا قربانی بی اطلاعی خودتان در فضاهای آنلاین و مجازی نباشید. آمار هم تاکید دارد اکثر کسانی که در این فضا قربانی شده اند یا فاقد اطلاع و دانش در این زمینه بوده اند یا آنچه بلد بودند را به موقع استفاده نکردند. 

سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
45
کنگره :
P94‏‫‬‮‭/ن6س9
دیویی :
‏‫‬‮‭302/23
کتابشناسی ملی :
4893482
شابک :
978-600-8794-42-4

کتاب های مشابه رسانه با شما چه می کند؟