کتاب تو زودتر بکش (جلد اول)

کتاب های اطلاعاتی - امنیتی 4؛ روایت نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از 60 سال ترور

امتیاز
5 / 1.5
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
20,000
50%
ت 10,000
خرید چاپی
265,000
15%
ت 225,250

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب تو زوتر بکش (جلد اول)، کتاب اطلاعاتی – امنیتی، روایت نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از 60 سال ترورهای موساد از ترور مبارزین فلسطینی تا ترور عماد مغنیه و دانشمندان هسته ای و موشکی ایران، به نویسندگی رونین برگمن و ترجمه ی وحید خضاب می باشد که توسط انتشارات شهید کاظمی، منتشر شده است.

خلاصه کتاب تو زودتر بکش

گرچه موضوع فلسطین و رژیم صهیونیستی، در اخبار جامعۀ ما حضوری هر روزه دارد و با وجود اینکه ده ها کتاب و مقاله دربارۀ این قضایا نوشته شده، هنوز هم جای کار فراوانی در این حوزه به چشم می خورد. یکی از ابعادی که خلأ موجود در آن به طور ملموس حس می شود، بررسی روایت طرف مقابل است. بررسی روایت صهیونیست ها فایده های متعددی دارد. حداقل اهمیت آن را می توان در این نکته جست که «مقابله» با دشمن، یقینا فرع بر «شناخت» دشمن است. شناخت دشمن نیز، هرگز بدون بررسی روایت او کامل نخواهد بود.
از این گذشته، تا وقتی روایت طرف مقابل بررسی نشده، گاهی شبهه‌ای در ذهن مخاطب عام باقی می‌ماند که شاید «آنها» هم «حرف حسابی» داشته باشند که ما عمداً آن را نگفته‌ایم. به زبان خودمانی شاید مخاطب عام خیال کند که طرف مقابل نمی‌تواند اینقدر که «ما» روایت می‌کنیم،
بی‌منطق قلدر و زورگو باشد. اما وقتی روایت خود «آنها» بدون دخل و تصرف عرضه شود، آن وقت عیار استدلال‌های جبهه ی دشمن و شکل عملکردشان به وضوح پیش چشم همه ی مخاطبین قرار خواهد گرفت و حتی می‌توان گفت که شاید برای اثبات حقانیت حرف‌هایی که تا به حال از سوی جبهه ی خودی گفته شده، هیچ راهی ساده‌تر از عرضه استدلال‌ها و روایت جبهه ی مقابل نباشد. آنچه در دستان شماست نیز اساسا با همین منطق ترجمه شده است.
کتاب «تو زودتر بکش» را که در چهار مجلد منتشر خواهد گردید، یکی از سرشناس‌ترین نویسندگان به اصطلاح «اسرائیلی» به نام رونین برگمن نوشته است. برگمن سالیان طولانی است که در عرصه «ژورنالیسم تحقیقی» فعالیت دارد و مقالات و کتب او خصوصاً آنها که به زبان انگلیسی منتشر می‌شود، در سراسر جهان خوانندگان فراوانی دارد که تا به حاضر آخرین اثر تحقیقی او که سال گذشته منتشر شده و از همان آغاز، نظرهای فراوانی را به خود جلب کرده است. 
نویسنده ی کتاب و تک تک راویانش، از صمیم قلب حقانیت اسرائیل و ضرورت استمرار حیاتش ایمان دارند و برخی از آنها برای این باورشان دست به قتل‌های متعدد، آدم‌ربایی، شکنجه و... هم زده و بی‌پروا و بدون خجالت آنها را در همین کتاب بازگو هم نموده اند.
ولی با تمام این‌ها، آنچه در کتاب آمده است ضرورتاً به نفع اسرائیل نیست. شاید خود نویسنده نظری جز این داشته و گمان می‌کرده با این کار، مسیر اصلاح دستگاه‌های اطلاعاتی شان را نمایان می‌کند ولی نمی‌دانسته که اقدام او، چطور از وحشی‌گری و خونسردی در جنایت و بی‌پروایی در آدم کشی صهیونیست‌ها در طول تاریخشان پرده برداشته و چقدر هم این پرده برداری را به صورت ناخواسته، متقن و مستدل انجام داده است.

دانلود رایگان کتاب تو زودتر بکش

دانلود رایگان کتاب برخیز و اول تو بکش pdf در فراکتاب ممکن نیست و ناشر اجازه این کار را نداده است. اما جهت آشنایی با کتاب الکترونیکی، امکان مطالعه رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

کتاب تو زودتر بکش جلد چهارم

جلد سوم از مجموعه چهار جلدی کتاب «تو زودتر بکش» توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

تو زودتر بکش جلد سوم

کتاب تو زودتر بکش جلد سوم، سومین جلد از مجموعه کتابی با این نام است که روایتی اسرائیلی از روند تشکیل موساد (سازمان اطلاعاتی اسرائیل) است که تمرکز آن بیشتر روی ترورهای صورت گرفته (یا به قول نویسنده، قتل های هدفمند) است.
از مهمترین ویژگی های این اثر، برگرفتن آن از مصاحبه اختصاصی نویسنده با کارکنان این سازمان (از پایین رده تا بالاترین سطوح) است که بدون واسطه و بی پرده بیان شده است.

کتاب تو زودتر بکش pdf

فایل pdf این کتاب در نسخه الکترونیک در دسترس شماست و قبل از خرید می‌توانید آن را نرم افزار فراکتاب رایگان مرور کنید.

کتاب رونن برگمن

رونن برگمن، روزنامه‌نگار، نویسنده و از تحلیل‌گران برجسته امور نظامی - امنیتی اسرائیل و نویسنده ارشد امور امنیتی در روزنامه یدیعوت احرونوت است. وی همچنین نویسنده کتاب «جنگ پنهان اسرائیل در ایران» است که در سال ۲۰۰۸ میلادی، توسط انتشارات سایمون اند شوستر در ایالات متحده آمریکا منتشر شد.

دانلود کتاب برخیز و اول تو بکش

علاوه بر دانلود کتاب تو زودتر بکش جلد اول در نسخه الکترونیک، امکان خرید کتاب تو زودتر بکش چاپی نیز در فراکتاب فراهم شده است.

دانلود کتاب تو زودتر بکش

مشخصات رمان تو زودتر بکش (جلد اول) در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: شهید کاظمی
نویسنده: رونین برگمن
گوینده: وحید خضاب
تعداد صفحه: 416
موضوع: روایت نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از 60 سال ترور
قالب: pdf اختصاصی و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
416
کنگره :
HV6295/175
دیویی :
372/125694
کتابشناسی ملی :
6182918
شابک :
978-622-717719-0
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه تو زودتر بکش (جلد اول)