امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,000
نظر شما چیست؟
کتاب چاتل روایت زندگی ارکین پسر دانشجو و جوانی است که در سال ۲۱۰۰ زندگی می کند. ارکین با مادرش زندگی می کند و مادرش او را همیشه از ورود به اتاق منع می کند تا اینکه یک روز ارکین تصمیمش را می گیرد و از تراس وارد اتاق پدرش می شود.

او در اتاق پدرش که وقتی ۴ سالش بوده مرده است یک دستگاه عجیب پیدا می کند. دستگاهی که پیام می فرستد اما معلوم نیست چطور و چگونه.

کتاب چاتل نوشته بهمن قربانی است.
بهمن قربانی دانشجوی روزانه دوره دکتری تغذیه دام در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و در حال حاضر هنرآموز امور دامی در هنرستان کشاورزی شهید رجائی گنبد کاووس می باشد.
بهمن قربانی متولد سال 1368 در روستای چاتال شهرستان مراوه تپه است. مقطع راهنمایی را در مدرسه سید قلیچ ایشان قپان علیا و دیپلم را از دبیرستان دکتر محمود حسابی روستای قپان علیا گذرانده و دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و اکنون در حال تحصیل در دوره دکتری تغذیه دام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری (کارشناسی و کارشناسی ارشد هم در همین دانشگاه) است و چند مقاله در مجله های داخلی و خارجی دارد.
کتاب رمان چاتل را در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ نگاشته و اکنون چاپ شده است. رمان چاتل رمانی علمی-تخیلی و عاشقانه است
در کتاب رمان “چاتل” از نام های ترکمنی ارکین، چندر، توتی، آنا ،بک، قلاجق ، نررجک و… استفاده نموده است و کتاب به زبان فارسی می باشد.
این کتاب در دنیای تخیلی روایت می شود و داستان پرکشش و جذابی دارد.
صفحات کتاب :
98
کنگره :
PIR8357
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
‏‫‬‮‭7294982
شابک :
‫‬‮‭978-622-6841-99-3
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه چاتل