نظر شما چیست؟

معرفی کتاب من می مانم تو برگرد 

 کتاب من می مانم تو برگرد نوشته محمدحسین عباسی ولدی و صادق عباسی ولدی است که نیم نگاهی به زندگی و خاطرات فرمانده شهید مدافع حرم؛ علیرضا قبادی دارد. 

 کتاب من می مانم، تو برگرد خاطرات شهید علیرضا قبادی با نام جهادی سلیمان، یکی از فرماندهان مدافع حرم است؛ جوانی رشید و رعنا که فرمانده تخریب محور مقاومت در شهر حَمای سوریه بود. حضور پنج سالهٔ علیرضا قبادی در سوریه، منشأ آثار و برکات زیادی شد. آموزش تخریب به نیروهای جوان سوری، یکی از ماندگارترین خدمات او بود.

گزیده کتاب من می‌مانم تو برگرد

از نظر او، هیچ تفاوتی نبود میان نیروهای سوری و ایرانی. می‌گفت: «ما همه برادریم و برای هدف مشترک می‌جنگیم.» معتقد بود باید امکانات بین تمام نیروها به طور مساوی تقسیم شود و فرقی نباشد بین رزمندگان سوری و عراقی با رزمندهٔ ایرانی.

شده بود فرماندهٔ تخریب استان حَما. مربی تخریب نیروهای سوری هم بود. فرمانده شدنش او را جدا نکرد از معلمی. با جدّیت تمام آموزش می‌داد به نیروها و آماده‌شان می‌کرد برای حضور در میدان جنگ. فرمانده شدنش باعث شد بیشتر رسیدگی کند به نیروهایش.

در اولین اقدام، درخواست اتاقی تمیز و مرتب کرد برای محل استراحت نیروهای سوری که عمدتاً هم سرباز بودند. اصرار داشت اتاق در شأن سربازان باشد. علیرضا تمام نیروهایش را دوست داشت، مثل برادرانش. فرقی نمی‌کرد سوری باشند یا ایرانی.

صفحات کتاب :
172
کنگره :
BP52/66 ‭/ق23‏‫‭ع2 1398
دیویی :
297/998
کتابشناسی ملی :
5660111
شابک :
978-622-6609-17-3
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه من می مانم تو برگرد