نظر شما چیست؟

معرفی کتاب محو اسرائیل

کتاب محو اسرائیل مجموعه ای از نکات ایراد شده در خطبه های نماز جمعه از سال 59 تا 94 توسط مقام معظم رهبری است. بعد از عروج ملکوتی امام عزیز(ره)، اکثریت دشمنان و برخی از دوستان، آینده انقلاب اسلامی را با وجود مشکلات و دشمنی های عظیم، تیره و تار و رو به زوال می دیدند اما درخشش شمس وجود امام راحل و تجلی در کالبد فرزندی خلف، ضمن باطل کردن توهمات دشمنان، نور امیدی در دل دوستان برافروخت و افق پیش رو را روشن و درخشان نمود، فرمایشات گهربار، مواضع حکیمانه و نگاه ملکوتی امام خامنه ای(مدظله) خمینی دیگری را در اذهان زنده کرد، که جمله جمله ی سخنانش باطن ها داشت.

بخشی از این درخشش عظیم ولی امر مسلمین در هدایت صحیح سفینه انقلاب را باید در موضع گیری های ایشان نسبت به دشمنی ها و کارشکنی های غرب و به خصوص اسرائیل و صهیونیسم دانست. رهبر انقلاب با وجود تهدیدها و فشارهای خارجی، با گذشت چندین سال هنوز شعار مبارزه با اسرائیل و دفاع همه جانبه از فلسطین را از اولویت های نظام اسلامی ایران می دانند.

کتاب محو اسرائیل جمع آوری بیانات مقام معظم رهبری درباره فلسطین و اسرائیل (از خطبه های نماز جمعه معظم له در سال 1359 تا سال 1394) می باشد.

گزیده کتاب محو اسرائیل

امروز در مقابل ما دو عامل رو به روی یکدیگر قرار دارد، یک عامل امپریالیزم امریکاست که در منطقه در صورت دولت غاصب اسرائیل تجلّی و تجسّم پیدا کرده است، ما باید این دولت غاصب را که مظهر سلطه و تجاوز امریکایی است مورد فشار قرار بدهیم و هدف به نابودی آن بگماریم.

عامل دیگر، در روبه روی آن، و در مقابل آن ملت های مستضعف عربند. این ملت های مستضعف را ما باید برادران خود بدانیم، باید این ها را دعوت کنیم به یک قیام عمومی و همگانی.

شابک :
978-600-8200-25-3
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
112
کنگره :
DSR1692‭‬ ‭/ف8‏‫‭ش7 1395
دیویی :
955/0844
کتابشناسی ملی :
4224607

کتاب های مشابه محو اسرائیل