کتاب پیغامبر پیغمبر pdf

گفتارهایی پیرامون هویت مبلغ دینی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پیغامبر پیغمبر

کتاب پیغامبر پیغمبر نوشته مصطفی امینی خواه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. کتاب پیغامبر پیغمبر گفتارهایی است درمورد هویت مبلغ دینی و روش های تبلیغ دین اسلام.

یکی از عوامل ضعف نیروهای مسلمانان در طول تاریخ، نداشتن انسجام و تشکیلات تبلیغی بوده است. از سوی دیگر دشمنان اسلام و قرآن از هر شیوه تبلیغی در راستای تبلیغ و ترویج افکار و اندیشه الحادی خود استفاده کرده و در این راه، از هر ابزار تبلیغی بهره بردند. کتاب پیغامبر پیغمبر به خواننده علاقه مند کمک می کند بهترین روش های تبلیغ دین را بداند.

گزیده کتاب پیغامبر پیغمبر

نگاه مردم به طلاب به گونه‌ای است که اعمال و رفتار آنها را ملاک دین و دینداری می‌دانند و طلاب و روحانیون را به عنوان شاخص عملی دین می‌شناسند. همین نگاه مردم، جایگاه مهم طلبه را نشان می‌دهد؛ به گونه‌ای که گویا طلبه، رسولی الهی است و دین خداوند در او تجلی یافته است. لذا با وجود چنین دیدی نوع رفتار طلبه بسیار مهم است؛ زیرا باید به گونه‌ای رفتار داشته باشد که مردم صفا و خلوص را از اعمال و رفتار او دریابند. رفتار طلبه در نوع نگاه مردم نسبت به دین و روحانیت بسیار مهم است و می‌تواند شکل دهنده نگاهی مثبت یا منفی در ذهن مخاطب باشد.

صفحات کتاب :
391
کنگره :
‏‫‬‭‬‭BP254/7‏‫‭/‮الف‬8پ9 1396
دیویی :
‏‫‬‭297/752
کتابشناسی ملی :
4681083
شابک :
978-600-8200-85-7
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه پیغامبر پیغمبر