امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,500
نظر شما چیست؟
کتاب خاکی های افلاکی، نوشته مهدی خراسانیان، درباره ی جنگ بین ایران و عراق، خاطرات خاص از عملیات های مختلف و حضور انسان هایی آزاده و ایثارگر است که با شجاعت و رشادت برای دفاع از ایران تلاش کردند.

درباره ی جنگ ایران و عراق بسیار نوشته اند. خاطرات خاص از رزمندگانی که با شجاعت و رشادتشان دلاوری هایی خاص را رقم زدند، زندگینامه هایی ارزشمند که نشان از حضور افرادی قوی در جبهه ها دارد و خاطراتی خاص در عملیات های مختلف که نشان از جنگ و سختی های آن دارد. مهدی خراسانیان در کتاب خاکی های افلاکی از جنگ نوشته است؛ از آغاز حضور در جبهه، سختی های جنگ، یاد و خاطره افرادی که با شجاعت قد علم کردند و در مقابل دشمنان ایستادگی کردند. خاکی های افلاکی، کتابی خواندنی است که از جنگ و روزهای خاص حضور در جبهه حرف می زند. خاطراتی خاص که می توان با ورق زدن کتاب، به آن ها سفر کرد و فضایی مشابه تجربیات خاص جنگ ساخت.

در قسمتی از کتاب می خوانیم:
اوایل که جنگ تازه شروع شده بود و تلوزیون اعزام رزمنده ها یا رزمنده های داخل جبهه را نشان می داد که شعار می دادند (( نماز جمعه کربلا ، امامت روح خدا )) دلم هری می ریخت و به طبقه بالا ی خانه می رفتم و با نماز و قرآن در عالم نوجوانی خودم دعا می کردم که (( خدایا اگه این هفته جنگ تموم بشه چه خاکی بر سر کنم من هنوز نتونستم جبهه برم خدایا یه کاری بکن !!! )) .
مهر سال 1360 شروع شد و یک سال از شروع جنگ گذشته بود و من هم بعد از دوران راهنمایی ، هنرستان را برای ادامه در س انتخاب کردم و در رشته مکانیک عمومی و ماشین افزار در هنرستان شهید عباسپور ثبت نام کردم .
صفحات کتاب :
666
کنگره :
‏‫‬‮‭DSR1629‭
دیویی :
‏‫‬‭‬‭‬‭‬‭955/0843092
کتابشناسی ملی :
5982669
شابک :
978-600-331-665-2
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه خاکی های افلاکی