کتاب نانوکتاب بنیان گذار عزیز صوتی

توصیه هایی برای همه کسانی که می خواهند کسب و کاری را شروع کنند

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟

معرفی نانو کتاب بنیان گذار عزیز

نانو کتاب بنیان گذار عزیز، مقدمه کاملی در زمینه اصول راه اندازی یک کسب و کار و تاسیس یک استارتاپ قدرتمند است. این نانوکتاب با مجموعه ای از نکات مفید و توصیه های عملی کارشناسان حرفه ای، شما را برای پیشبرد اهداف و غلبه بر موانع موجود در راه پیشرفت آماده می کند.

معرفی نویسندگان

مینارد وب (Maynard Webb)، یک سرمایه گذار، مدیر سابق عملیات Ebay و رئیس هیئت مدیره یاهو است. او که خود استارتاپ اوروایز (Everwise) را در زمینه مربیگری کارآفرینان راه اندازی کرده است، متخصص حمایت از کسب و کارهای نوپایی است که احتمالا آینده روشنی در پیش رو دارند.

کارلی آدلر (Carlye Adler)، خبرنگاری موفق است که جوایز مختلفی هم در همین زمینه برنده شده و در تالیف کتاب های زیادی از جمله کتاب های پرفروش نیویورک تایمز با عناوین «مراقبه برای شکاکین بی قرار» و «سرزمین استارتاپ» همکاری داشته است. او همچنین به طور مستمر با مجلاتی از قبیل بیزینس ویک و فوربز همکاری می کند.

نانوکتاب چیست؟

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب ها برایتان باز می کند. نانوکتاب ها خلاصه ای ۳۶۰ درجه ای از کتاب ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می دهند. با نانوکتاب ها همیشه خلاصه ای کوتاه و مفید از کتاب های مورد علاقه تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب ها شما را با کتاب های جدید آشنا می کنند.

کتاب های مشابه نانوکتاب بنیان گذار عزیز