امتیاز
5 / 5.0
نظر شما چیست؟
رازهایی در مورد ثروتمندان که شما را شگفت زده می کنند

ثروتمند شدن نیازمند نظم، از خودگذشتگی و کارِ سخت است. بیشتر کسانی که میلیونر نیستند تصور می کنند میلیونر بودن یعنی پول داشتن به اندازه ای که هرگز نگران هزینه های زندگی، نباشید.

ولی بیشتر میلیونرها برای هزینه های زندگی به دقت برنامه ریزی می کنند و خیلی کمتر از میزان درآمدشان خرج می کنند. بیشتر ثروتمندان برای پول ارزش قائل اند، زندگی پر زرق و برقی ندارند.

اساس هر برنامه ای برای ثروتمند شدن محافظت از پول است. یعنی تمرکز بر روی بودجه و برنامه ریزی برای اطمینان یافتن از اینکه همه ی خانواده به طور مداوم کمتر از درآمدشان خرج می کنند.

رسیدن به درآمد بیشتر، راحت تر از ثروت اندوزی است. بیشتر مردم بر روی رسیدن به درآمد بالا تمرکز می کنند. میلیونرهای واقعی هم اینکار را انجام می دهند، اما آن ها از تمام ارزش درآمدشان استفاده می کنند؛ به این ترتیب که کمترین میزان ممکن را برای هزینه های زندگی شان کنار می گذارند و باقی مانده ی پول را سرمایه گذاری می کنند. آن ها به جای مصرف-محور بودن، ثروت-محور می شوند.

اگر هدف تان رسیدن به امنیت مالی است، به احتمال زیاد به آن دست پیدا خواهید کرد، اما اگر انگیزه تان پول درآوردن برای داشتن زندگی خوب است، هرگز به آن نخواهید رسید. پول هرگز نباید ارزش های کسی را تغییر دهد. پول درآودن تنها کارنامه است. روشی برای سنجیدن عملکرد شما.

کتاب های مشابه کتابچه همسایه میلیونر