نظر شما چیست؟

بهترین خودتان

یعنی خودتان باشید، حتی بهتر صرف نظر از شرایطی که در آن هستید، شما بهتر و بدتر از افراد موجود در زندگی تان نیستید. شما خودتان هستید، حتی زمانی که احساستان به شما می گوید که پایین تر از استانداردهایتان قرار دارید و این امر، به خاطر این است که شما نمی توانید شخص دیگری به جز خودتان باشید.

جهانی که امروزه در آن زندگی می کنیم، بسیار پیچیده است. از این رو برای رفع این پیچیدگی به افراد دیگری در زندگی مان احتیاچ پیدا می کنیم. افرادی که بتوان با آن ها تعامل کرده، ارتباط برقرار کنیم و راجع به مسائل مهم گفتگو و مذاکره کنیم.

گوشه گیری و دوری از جهان اطرافمان کمکی به ما نخواهد کرد. پس تلاش کنید تا بتوانید که تیم منتخب و عالی از اطرافیانِ تان برگزینید؛ از حمایت آن ها استفاده کرده و آن ها را حمایت کنید تا بتوانیم با بهترین روحیۀ خود در مقابل چالشهای زندگی مقابله کنید. تمامِ آنچه در دنیای اطرافمان شکل می گیرد، بازتابی از افکاری است که در ذهنمان جریان دارد. توانایی شما برای کنترل افکارتان به شما اجازه خواهد داد اتفاقاتی را رقم بزنید که مطابق میلتان باشد.

شکرگزاری ابزاری قدرتمند برای ایجاد ارتباط بین شما و خود عالیِ تان می باشد. شما می توانید لیستی از همۀ چیزهایی که می توانید بابت داشتن آنها شکرگزاری کنید، تهیه نمایید. شما تنها زمانی می توانید به بهترین و بالاترین درجه از زندگی برسید که با بهترینِ خود و خود عالی تان ارتباط بر قرار کنید.

کتاب های مشابه کتابچه بهترین خود