کتاب کتابچه بدون آنکه بلعیده شوید، با کوسه ها شنا کنید

بیشتر از دیگرانت بفروشید، بهتر از دیگران مدیریت کنید، ...

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
کتابچه بدون آنکه بلعیده شوید، با کوسه ها شنا کنید؛ بیشتر از دیگران بفروشید، بهتر از دیگران مدیریت کنید، افزون تر از دیگران انگیزه داشته باشید و در مذاکره از رقبا پیشی بگیرید

دقیق بودن همراه با هدف گذاری و تمرکز برابر است با موفقیت. این، فرمول جادوییِ موفقیت است. توضیح دادنش آسان است، اما اجرا کردن آن بسیار دشوار می باشد. تنها با یکبار تمرین نمی توانید با کوسه ها شنا کنید. چالش های پرمخاطره، انسان را به تمرین و پشتکار بیشتر وادار می کند.

رعایت نکات کوچک، باعث تقویت تصویر حرفه ای از خودتان می شود که سعی دارید در ذهن مخاطبتان ایجاد کنید. همچنین باعث می شود آن ها بخواهند دوباره با شما همکاری کنند. بسیاری از افراد موفق، دائماً در حال پیشنهاد نکات ارزشمندی هستند. یادگیری این نکات، زمان کوتاهی را از شما خواهد گرفت. اما تأثیر عمیق و چشمگیری بر مشتریانتان خواهد داشت و شما را فراموش نخواهند کرد. همین امر باعث می شود تا آن ها بخواهند، بار دیگر با شما همکاری کنند.

برای موفق بودن به عنوان یک مدیر، باید محیطی را به وجود آورید که افرادتان به طور مؤثری برایتان سودآور باشند. برای مدیریت صحیح، باید بتوانید انگیزه دهید، هدف گذاری کنید، منابع داشته باشید و رهبری کنید. اما هیچ قوانین یا محدودیتی را نباید تعریف کنید. سختترین و ارزشمندترین کاری که یک مدیر می تواند انجام دهد، فکر کردن می باشد. فکر کردن عاملی است که جایگاه شما و مقصدتان را تعیین می کند. مدیران یک شرکت باید هرکاری را که می توانند انجام دهند تا مشوق افکار خلاق باشند.

سطح عملکرد بالای یک شرکت، متناسب با استعداد، رهبری و تصمیم های افراد آن شرکت می باشد.

هیچ کتابی نمی تواند زندگی تان را تغییر دهد، مگر آن که خودتان گفته هایش را اجرا کنید. هیچکس دیگر نمی تواند برای شما این کار را انجام دهد. شما همواره در زندگیتان به معلم احتیاج دارید. مهم نیست که در چه زمینه ای فعالیت می کنید، اگر همواره در حال یادگیری باشید کارتان را بسیار بهتر انجام می دهید. زمانی که شما استراحت می کنید، رقیبانتان در حال پیشرفت هستند. افرادی را استخدام کنید که احساس می کنند یادگیری در تمام طول روز، امری واجب و توقف ناپذیر می باشد.

کتاب های مشابه کتابچه بدون آنکه بلعیده شوید، با کوسه ها شنا کنید