امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

کتاب هنر بله گرفتن اثر راجر فیشر است که مهرداد سخایی آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب با رویکردی جدید به این مساله می پردازد که در دنیای امروز مذاکرات فقط برای متخصصین نیست.

خلاصه کتاب بله گرفتن

کتاب گرفتن بله یادآوری می کند که شما یک مذاکره کننده هستید. مذاکره همان حقیقت زندگی است. وقتی سرکار هستید صحبت های شما با رئیس شرکت بالا می گیرد. شما در تلاش هستید تا با فردی در مورد قیمت خانه او به توافق برسید. دو وکیل نیز تلاش خود را می کنند تا شرایط مربوط به تصادف رخ داده را مدیریت کنند.

افراد دولتی یک شرکت با رهبرهای اتحادیه ملاقاتی دارند تا اعتصاب کاری را حل نمایند. وزیر امور خارجه آمریکا با همتای جماهیر شوروی خود برای دست یابی به توافق نامه با توجه به محدودیت های هسته ای جلسه می گذارند. تمام این ها مذاکره است. این کتاب به ما کمک می کند بتوانیم در هر بله گرفتنی پیروز باشیم و برنده ی تمام مذاکرات شویم.

بخشی از کتاب هنر بله گرفتن

مذاکره کننده هایی که در موضع های خود چانه زنی می نمایند تمایل دارند که خودشان را در این موضع قرار دهند و از جای خود تکان نخورند. شفافیت بیشتری در موضع خود داشته باشند و از خود دفاع نمایند، همچنین تعهد بیشتری به آن داشته باشند. تلاش بیشتر برای متقاعد نمودن طرف مقابل ممکن است نتواند موضع شما را تغییر دهد و شرایط سخت تر می شود. عزت نفس شما با موضع شما مشخص می شود. در حال حاضر شما علاقه تازه ای به "آبروی داری" دارید که با توجه به فعالیت های آتی و موضع های قبلی شما مشخص می شود و این علائق می تواند آبروی داری را کمرنگ تر نماید که در این شرایط توافق نامه منافع اصلی گروه ها را نیز شامل می شود.

 خطر موجود این است که چانه زنی موضعی می تواند مذاکره را دچار مشکل نماید که نمونه ای از آن مربوط به صحبت های آقای رئیس جمهور کندی در مورد منع آزمایش هسته ای می باشد. سوالی که مطرح می شود این است که: چه بررسی هایی بایستی سالانه توسط جماهیر شوروی و آمریکا در سرزمین های دیگری برای بررسی وقایع لرزه ای ناشی از بمب هسته ای صورت گیرد؟ اتحاد جماهیر شوروی در نهایت با این سه بررسی موافقت می نماید.

 آمریکا حداقل روی ده مورد تاکید دارد و این صحبت ها با توجه به موضع ها با شکست مواجه می شود و برخلاف این واقعیت می باشد که کسی شناختی از "بررسی" ندارد و نمی داند که بررسی یعنی جستجو توسط شخصی مثلاً برای یک روز یا جستجو هزاران انسان به مدت یک ماه. گروه ها تلاش های کمی برای طراحی رویکرد مناسبی برای بررسی مد نظر صورت داده اند که مناسب با منافع آمریکا و با توجه به میل هر دو کشور آمریکا و جماهیر شوروی و با کمترین ضرر و خسران به کشورهای دیگر باشد.

کتاب بله گرفتن ویلیام یوری 

برای دانلود کتاب بله گرفتن، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و پس از دانلود کتاب، آن را در خود اپلیکیشن مطالعه کنید.

کتاب بله گرفتن  pdf رایگان 

دانلود رایگان کتاب بله گرفتن، در فراکتاب موجود نمی باشد. زیرا باعث ضایع شدن حق ناشر آن می شود. شما می توانید این کتاب را با قیمت مناسب از اپلیکیشن فراکتاب دانلود کنید. 

دانلود رایگان کتاب بله گرفتن pdf

فایل pdf کتاب بله گرفتن به صورت رایگان در سایت فراکتاب عرضه نشده است. ولی با دانلود این کتاب از اپلیکیشن می توانید از مطالعه آن لذت ببرید.

کتاب بله گرفتن pdf

pdfکتاب بله گرفتن، در اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد. کافی است نرم افزار کتابخوان فراکتاب را بر روی دستگاه خود نصب نموده، پس از ثبت نام در اپلیکیشن این کتاب را دانلود و در کتابخوان مطالعه نمایید.

دانلود کتاب بله گرفتن

این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود نمایید و بدون نیاز به اینترنت آن را مطالعه نمایید.

کتاب بله گرفتن pdf

مشخصات کتاب هنر بله گرفتن در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: متخصصان
نویسنده: راجر فیشر
گوینده: مهرداد سخائی
تعداد صفحه: 286
موضوع: فنون مذاکره اصولی
قالب: pdf

 

کتابشناسی ملی :
5805463
شابک :
978-622-6841-18-4‬
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
357
کنگره :
BF637‭‬
دیویی :
‫‬‭158/5

کتاب های مشابه هنر بله گرفتن