کتاب 122 شگرد طلایی سرمایه گذاری از بازی گردش مالی pdf

راهنمایی برای بیشتر زندگی کردن و کمتر کار کردن

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 122 شگرد طلایی سرمایه گذاری از بازی گردش مالی

کتاب 122 شگرد طلایی سرمایه گذاری از بازی گردش مالی نوشته ی ابوالفضل طاهریان ریزی با معرفی شگردهای متفاوت سرمایه گذاری که از بازی های گردش مالی به دست آمده اند، به شما کمک می کند تا خودتان را محک زده و شگردهای بیشتری را کشف کنید.

بازی گردش مالی ابتکار ویژۀ رابرت کیوساکی نویسندۀ مشهور کتاب پدر پولدار پدر بی پول و کارآفرین مشهور آمریکایی است. او معتقد است که ثروت واقعی ثروتمندان، پول های آن ها نیست بلکه هوش مالی شان است.

از نظر رابرت کیوساکی هوش مالی حاصل کسب مهارت های مالی است. مهارت مالی نیز مانند دیگر مهارت ها نه با کتاب خواندن و دانشگاه رفتن بلکه با مشارکت عملی در انواع سرمایه گذاری به دست می آید. به عبارتی همانطور که شما برای یادگیری مهارت دوچرخه سواری باید سوار دوچرخه شده و با زمین خوردن های مکرر آن را یاد بگیرید، هوش مالی هم با درگیر شدن مستقیم در شکل های مختلف سرمایه گذاری به دست می آید.

ولی مسئله این است که همه امکان کسب تجربۀ مستقیم در بازار کار را ندارند! به عبارتی همه طاقت شکست خوردن در ابتدای مسیر سرمایه گذاری با قصد کسب تجربه را ندارند! و همه سرمایۀ لازم برای شروع را ندارند! پس چه باید کرد؟!

رابرت کیوساکی برای اینکه شما هیچ بهانه ای برای کسب نکردن مهارت های مالی و بالا بردن هوش مالی خود نداشته باشید با بررسی و کمک گرفتن از توصیه های پدر پولدار اقدام به ساخت یک پکیج فوق العاده با نام بازی گردش مالی (Cash Flow 101) کرد. این بستۀ فوق العاده با شبیه سازی کردن دنیای واقعی سرمایه گذاری مهارت های بی نظیر و پیچیده ای را به ساده ترین شکل ممکن به شما آموزش می دهد. 122 شگرد طلایی سرمایه گذاری، برداشت های شخصی ابوالفضل طاهریان ریزی از این بستۀ آموزشی است و امکان دارد با برداشت های شما کاملاً تفاوت داشته باشد.

گزیده کتاب 122 شگرد طلایی سرمایه گذاری از بازی گردش مالی

برای پولدار شدن یکی از چیزهایی که حتماً باید مدام از آن مراقبت کنید مثبت اندیشی شماست. مسیر موفقیت، مسیری آسان و راحت نیست. بسیاری از افراد که چنین فکری دارند وقتی به اولین مانع برخورد می کنند متحیر، عصبانی و گاهی هراسان می شوند.

آن ها با برخورد با چالش های زندگی با خود می گویند من که نیت خوب و درستی دارم پس چرا این موانع جلوی پای من سبز می شود؟! خیلی از آن ها منتظر یک ناجی می مانند تا این موانع را از سر راه آن ها بردارد و بعضی سریع تسلیم می شوند و شانس خود را در جای دیگری آزمایش می کنند. داشتن انرژی مثبت و مثبت اندیشی در واقع فاکتوری برای شماست تا بمانید؛ پیشرفت کنید و یا سریع تسلیم شوید.

صفحات کتاب :
128
کنگره :
HG4028
دیویی :
658/15244
کتابشناسی ملی :
5950328
شابک :
978-622-95620-7-9‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه 122 شگرد طلایی سرمایه گذاری از بازی گردش مالی