نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آینه

کتاب آینه مجموعه داستان های عاشورایی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. مجموعه داستان های «آینه» حاوی ۸ داستان کوتاه درباره برهه­ هایی از زندگی برخی افراد حاضر در حادثه عاشورا، منتشر شده است. هر داستان این مجموعه را یکی از نویسندگان حوزه داستان قلم زده است؛ که شامل داستان هایی از ابراهیم حسن بیگی، اکبر صحرایی، منیژه آرمین، علی اکبر والایی، شیرین اسحاقی، سهیلا عبدالحسینی و بیژن کیا است.

بخش پژوهشی و مدیریت هنری داستان­ ها توسط گروه پژوهشی شهید صدر(ره)، متشکل از جمعی از طلاب مدرسه علمیه مشکاة، در مؤسسه خاکریز ایمان و اندیشه انجام شده است. علاوه بر استفاده از منابع تاریخی، در تهیه این مجموعه از مشاوره محمدحسین رجبی دوانی در زمینه تاریخی و احمد شاکری در زمینه ویژگی­ های داستانی نیز بهره برده شده است.

... اسلام برنامه ی همه جانبه ای ست که خداوند تبارک و تعالی برای سعادت انسان در دنیا و آخرت در اختیار او قرار داده است. این برنامه انسان را بر مبنای توجه و آگاهی به سوی سعادت راهنمایی میکند و در مقابل شیطان و تمدن های شیطانی به دنبال غفلت و نادانی انسان هستند تا او را از مسیر سعادت به بی راهی بکشانند.

سال نشر :
1393
صفحات کتاب :
77
دیویی :
297/68
کتابشناسی ملی :
3777367
شابک :
‫978-600-94659-6-5‭‬

کتاب های مشابه آینه