امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب روزت را با مثبت اندیشی نو کن اثر لوئیز ال هی، مجموعه ای اعجاب انگیز از نقل قول ها و عبارات تأکیدی نویسندگان فعال در موسسه «هی» است. کافی است هرروز به طور اتفاقی این کتاب را باز کنید و اندیشه های مثبت از آن را بخوانید. به این صورت آن روز را روشن تر، پربرکت تر و عاشقانه تر سپری خواهید کرد.

اگر کسانی در اطراف زندگی شما با مشکل ناامیدی و یأس مواجه هستند کتاب روزت را با مثبت اندیشی نو کن (Everyday Positive Thinking) به شما پیشنهاد می شود تا از ورطهٔ یاس و تاریکی دور شده و به شور زندگی دست یافته و به روشنایی رهنمون شوند.

شما با انتخاب این کتاب تصمیمی آگاهانه گرفته اید تا زندگی تان را شفا دهید و در مسیر تغییر مثبت به حرکت درآیید و زمان این تغییر مثبت همین حالاست. هیچ زمانی مانند اکنون برای کنترل کردن اندیشه هایتان مناسب نیست. اندیشه هایی که هم اکنون انتخاب می کنی و در باورت می پرورانی، آیندهٔ تو را رقم می زنند. افکار امروز تو همان تجربه های فردا، هفتهٔ آینده و سال بعد تو هستند.

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay)، سخنران و مدرس علوم ماورای طبیعت است. او همچنین نویسنده ی کتاب های پر فروش متعددی است و بیش از بیست سال، چهار میلیون انسان را در کشف و استفاده ی درست از استعدادشان برای قدرت های خلاق و رشد فردی و خود درمانی یاری کرده است.

نویسندگان کتاب روزت را با مثبت اندیشی نو کن علاوه بر لوئیز ال. هی عبارتند از: آبراهام هیکس، سیلویا براون، شری کارتر-اسکات، استفان کاوی، جان گری، کیت هارل، دانیل کوین، مکس لو کادو، دون میگوئل روئیز، جولی مورگن استرن، کارولین میس، لئون ناکسون، کریستین نورث راپ، پیتر اوکیو گراسو، سوزی اورمان، شریل ریچاردسون، ان ویلسون شف، تاویس اسمایلی، دورین ویرچو، برایان ویس، بروث ویلکینسون و ماریان ویلیامسون.

جملات برگزیده کتاب روزت را با مثبت اندیشی نو کن:

- چیزهای ارزشمند در جهان برچسب قیمت ندارند، چون با هیچ بهایی قابل خرید و فروش نیستند.
- خودت را وقف چیزی یا کسی کن و به این انتخاب خود، هر چه که هست به دیده ی احترام بنگر.
- وقتی به قدرت شخصی خود پی ببرید و آن را بپذیرید، دیگر حس برتری یا ضعف نسبت به دیگران را فراموش می کنید.
- خداوند عشق است و عشق نیرومندترین قدرت در جهان است. نیرویی که از تو محافظت می کند و به کمک تو می شتابد.
- تنها اهداف و خواسته هایت را بیان کن. برای تخریب دیگری یا بدگویی از واژگان بهره نگیر. در مسیر عشق و حقیقت از قدرت کلام خود استفاده کن.
- ازدواج، هدیه ی خداوند به زن و مرد است؛ هدیه ای که باید روزی برگردانده شود. ازدواج می تواند موهبتی عظیم در جهان باشد؛ زیرا به زن و مرد توان و امکانی بیش از زمان تنهایی می دهد.
صفحات کتاب :
432
کنگره :
PN6084‭‬ ‭/ر2‏‫‭ھ9 1394
دیویی :
170/44
کتابشناسی ملی :
3894458
شابک :
978-964-236-675-0
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه روزت را با مثبت اندیشی نو کن