امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
«فراتر از سفرکرده ی بی جاده (سفری بی انتها به سوی رشد معنوی)» نوشته دکتر ام. اسکات پک، نویسنده ی کتاب «سفرکرده ی بی جاده» است. موضوع این کتاب خودشناسی و سیر یافتن معنا در زندگی است.

زندگی پیچیده است. هر یک از ما باید در زندگی مسیر خودمان را بسازیم. در هیچ کتابی مبانی خودیاری و هیچ گونه پاسخ ساده ای وجود ندارد. یک راه درست برای یک انسان، راهی غلط برای دیگری است. در هیچ جای این کتاب با جملاتی از قبیل «این راه را بروید» و «در اینجا به چپ بپیچید»، روبه رو نخواهید شد. مسیر سفر زندگی آسفالت و هموار نیست، با رنگ های درخشان روشن نشده است و دارای هیچ گونه تابلوی علایم راهنمایی نیست. مسیری سنگلاخ در میان برهوت است.

من در این کتاب سعی خواهم کرد در مورد مطالبی بگویم که در ده سال اخیر آموخته ام، همان ها که وقتی در تاریکی از میان برهوت راهم را جستجو می کردم، آن را برایم آسان می کرد. اما در مورد گم کردن راهم، باید بگویم آن را با دنبال کردن خزه هایی که در طرف شمال درختان می رویند، باز یافتم. و من تا حدودی به یقین باید شما را آگاه سازم که در جنگل های درخت ماهوت درختان بسیاری وجود دارند که خزه همه ی اطراف آن ها را پوشانده است....

اگر این کتاب به هر طریقی به شما کمک کند، بیش از هر چیزی امیدوارم که به شما یاری کند کمتر ساده پندارانه فکر کنید. امیدوارم از تمایل شدید به ساده کردن هر موضوعی، جستجو برای فرمول ها و پاسخ های ساده صرف نظر کنید و شروع کنید به چند بُعدی فکر کردن، تا از رازها و ضد و نقیض های زندگی لذت ببرید، نه اینکه از علت ها و نتایج چندگانه که در هر تجربه ای ذاتی است، وحشت کنید و تحسین کنید این حقیقت را که زندگی پیچیده است.
سال نشر :
1393
صفحات کتاب :
313
کنگره :
BF637‭‬ ‭/خ9‬‬‮‏‫‬‭پ8 1393‬
دیویی :
158/1‬
کتابشناسی ملی :
3395238
شابک :
978-964-236-367-4‬‬‬

کتاب های مشابه فراتر از سفر کرده ی بی جاده