امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟
کتاب 110 راز فنگ شویی به قلم زینب مملکت دوست، نکاتی را که برای ایجاد نظم در دفتر کار یا محل زندگی تان تأثیرگذار است در اختیارتان قرار می دهد.

فنگ شویی از ترکیب واژه های چینی فنگ (feng) به معنای باد و شویی (shui) به معنای آب تشکیل شده است. ترکیب این دو واژه تداعی گر مفهوم حرکت آفرین باد و آب است و همچنین بیانگر تضاد این دو در عین همراهی موزون آن هاست.

فنگ شویی نظم، ترتیب و توازن را به تمام زمینه های زندگی، از کسب و کار و سلامتی گرفته تا رفتارتان با خانواده و دوستان و همکاران باز می گرداند و همچنین به شما در طراحی منزل و محل کار و باغتان کمک می کند. اگر در تمام این موارد فنگ شویی را رعایت کنید، می توانید نظم و توازن را در زندگی تان برقرار کرده و به موفقیت برسید.

با رعایت و اجرای تغییراتی که فنگ شویی به شما توصیه می کند، نه تنها خودتان بلکه تمام افراد خانواده و همکاران تان نیز غیرمستقیم این تأثیر مثبت را حس خواهند کرد.

در واقع این کتاب به شما نشان می دهد که با رعایت چیزهای ساده، چند قدم به ایده آل شدن نزدیک تر می شوید.

در بخشی از کتاب 110 راز فنگ شویی می خوانیم:

بوی خوش عود به روح شما آرامش می بخشد، هاله شما را از انرژی های منفی پاک و شما را آماده انجام مراقبه می کند. عود سطح انرژی مثبت محیط را بالا می برد. معمولاً روغن و مایع عود در دکوراسیون ها و بیشتر در قسمت سرویس بهداشتی منزل به کار می رود و تأثیر زیادی در پاک سازی محیط دارد.

رایحه های موجود در عود علاوه بر برانگیختگی در انسان و افزایش سرزندگی باعث ارتباط شخص با درون خودش و یا مراقبه می شود. استفاده از عود و استنشاق رایحه آن باعث ایجاد و ارسال پیام های عصبی به مغز و دریافت واکنش های مثبت می شود. استفاده از این روش درمانی که به رایحه درمانی یا آروماتراپی معروف است، از بی خطرترین و ارزانترین راه های درمانی محسوب می شود به شرط اینکه بدانیم هر عود و هر رایحه چه کاربردی دارد.
صفحات کتاب :
114
کنگره :
BF۱۷۷۹ /ف۹‏‫‬‮‭م۸ ۱۳۹۶
دیویی :
۱۳۳/۳۳۳۷
کتابشناسی ملی :
4844953
شابک :
978-600-98132-0-9‬‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه 110 راز فنگ شویی