کتاب قانون جذب برای همه pdf

شما آهنربا هستید، مراقب باشید چه چیزی را جذب می کنید!

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قانون جذب برای همه

کتاب قانون جذب برای همه نوشته ی دایان الکوئیست، به شما نشان می دهد چگونه می توانید با قدرت فکر و اندیشه مثبت، خودتان اتفاقات زندگی تان را رقم بزنید.

دایان الکوئیست (Diane Ahlquist) در کتاب قانون جذب برای همه (The complete idiot's guide to the law of attraction) شما را با مفاهیم ساده قانون جذب تا استفاده از آن در زندگی روزمره آشنا خواهد کرد. هر بخش از این کتاب پنج بخشی شامل چندین فصل است. پیشنهاد الکوئیست به شما این است که همه فصل ها را به دقت بخوانید و قبل از درک کامل یک فصل سراغ فصل بعد نروید. اطلاعاتی که در هر فصل جمع آوری شده مانند آجرهای ساختمانی است که باید تک تک روی هم گذاشته شود تا زیربنا و ستون خانه را محکم کند.

به عقیده الکوئیست اگر بتوانید به موضوعی فکر کنید، آن را حس کنید و باور داشته باشید، در جای درست قرار دارید. می پرسید جای درست کجاست؟ جایی روی زمین که می دانید می توانید هر آنچه را می خواهید به زندگی خود جذب کنید. یک قانون جهانی وجود دارد به نام قانون جذب که می گوید ما چیزهایی را به خود جذب می کنیم که بیش از همه به آن ها فکر می کنیم. بنابراین اگر شما روی چیزهایی تمرکز کنید که می خواهید، آن ها را به دست خواهید آورد. اما اگر بیشتر وقت خود را صرف فکر کردن به چیزهایی کنید که نمی خواهید، همان ها را به زندگی خود می آورید. بنابراین افکار و نیت های مثبت کلید زندگی شاد و سالم اند.

قطعا اکنون با خودتان می گویید «بابا بی خیال، اگر آن قدر آسان بود الان هرکسی تو دنیا هر چیزی می خواست داشت و هیچ کس ناراحت نبود.» خب باید گفت بله همین قدر آسان است، ولی متأسفانه مردم اصول قانون جذب یعنی باور، احساس و تفکر مثبت را رعایت نمی کنند. جذب کردن چیزهایی که می خواهید خیلی آسان تر از آن چیزی است که گمان می کنید.

هیچ فکر کرده اید چرا دائم با موقعیت های سخت و افراد پیچیده روبه رو می شوید؟ آیا این ها همان چیزهایی نیستند که همیشه به آن فکر می کنید و با خود تکرار می کنید؟ آیا فکر نمی کنید به این علت آن ها را جذب می کنید که توجه و انرژی منفی خود را صرف این افکار می کنید و اگرچه آگاهانه آن ها را نمی خواهید، اما همان ها را به دست می آورید.

شناخت و کاربرد ماهرانه قانون جذب شما را به سوی یک زندگی شاد، سالم، پربار و روحانی هدایت می کند. مهم ترین نکته این است که از قبل بدانید چه می خواهید. البته نگران نباشید اگر در طول مسیر نظرتان عوض شد می توان درستش کرد.

امکان دارد کتاب قانون جذب برای همه پاسخ به تمام سؤال هایی باشد که سال ها داشته اید. پاسخ به اینکه کجای راه را اشتباه رفته اید. اشتباه نکنید قرار نیست معجزه ای رخ دهد. این فقط یک قانون جهانی است که شما از آن آگاه نبوده اید و اکنون می توانید در جهت رسیدن به اهدافتان از آن استفاده کنید. انسان ها از آغاز پیدایش زمان آگاهانه یا ناآگاهانه از این روش ها استفاده کرده اند. حال نوبت شماست. قرار است چه اتفاقی بیفتد و به کجا برسید فقط به خودتان بستگی دارد.

بهترین ها را به زندگی خود بیاورید اکثر شما ارزش مثبت اندیشی را می دانید اما ممکن است تردید داشته باشید که این مثبت اندیشی تا چه حد می تواند در زندگی شما تأثیر داشته باشد. بیشتر اوقات به نظر می آید اتفاقات زندگی افراد، خوب یا بد، کاملاً خارج از اختیارشان است. اکنون وقت آن است که این ذهنیت خود را به کل تغییر دهید.

گزیده کتاب قانون جذب برای همه 

به محض آنکه کلمه «قانون» را می شنویم یا می خوانیم، ناخودآگاه این حس به ما دست می دهد که بهتر است مراقب رفتار خود باشیم وگرنه به دردسر خواهیم افتاد و فکر می کنیم افرادی که این قوانین را گذاشته اند (پلیس، قضات و دیگر قانون گذاران) آدم های ترسناکی اند؛ اما قانونی که ما در این کتاب از آن حرف می زنیم از آن دسته قوانین نیست. ما از یک قانون جهانی صحبت می کنیم.

هنگامی که می گویم «یک قانون جهانی» یعنی شما باید به مفهومی فراتر از کره زمین بیندیشید. من از همه چیزهایی حرف می زنم که بر همه موجودات کره زمین و خارج از آن بر همه جای این کهکشان و جهان دلالت دارد. چیزهایی که با گذشت زمان و تغییر مکان عوض نمی شوند. قوانین دیگر در زمان ها و مکان های مختلف تغییر می کنند. برای مثال شما امروز و در مکانی که اکنون زندگی می کنید ممکن است مجبور باشید برای پارک کردن اتومبیل خود کنار خیابان مبلغ مشخصی بپردازید، اما همین امروز در جای دیگر یا فردا همین جا شاید این قانون تغییر کند.

این ها قوانینی هستند که انسان ها وضع می کنند و اگرچه ما باید به آن ها احترام بگذاریم، اما بازتاب جوهر وجود ما نیستند. پارک کردن اتومبیل خود آن طرف خیابان یا در یک خیابان دیگر انرژی ای را که به جهان می فرستید تحت تأثیر قرار نمی دهد (مگر آنکه به دلیلی خاص یا از روی عمد این کار را بکنید که داستان کاملاً جدایی است.) اما مخالفت با قوانین جهانی شما را به راستی دچار مشکل می کند.

کتابشناسی ملی :
5200196
شابک :
978-964-236-930-0
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
328
کنگره :
BF637‭‬ ‭/خ9‏‫‭آ7 1398
دیویی :
158/1

کتاب های مشابه قانون جذب برای همه