کتاب اهرم های پولدار شدن pdf

چگونه در بازی پول آفرینی مهارت یابیم؟ 7 راه کار ساده برای دستیابی به رهایی مالی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اهرم های پولدار شدن

کتاب اهرم های پولدار شدن اثر آنتونی رابینز به هیچ وجه نمونه ای از یک کتاب معمولی درباره ی امور مالی نیست. این کتاب در واقع مجموعه ای از حکمت ها و فلسفه های بنیادین را شامل می شود که با به کارگیری آن ها می توانید زندگی تان را پربارتر کنید.

کتاب اهرم های پولدار شدن (Money: Master The Game) در واقع اندیشه های تونی را به همراه اندیشه های 50تن از انسان های بااستعداد در زمینه ی امور مالی برای زندگی شما به ارمغان می آورد و ابزارهایی را در اختیارتان قرار می دهد که شما برای بهینه سازی وضعیت زندگی تان به آن ها نیاز دارید.

 کتاب اهرم های پولدار شدن فقط و فقط درباره ی پولدارشدن نیست بلکه قرار است به انسان ها کمک کند تا بتوانند زندگی دلخواه خودشان را بیافرینند. البته، بخشی از کتاب به تصمیم گیری درباره ی این موضوع مربوط می شود که می خواهید پول در زندگی شما چه نقشی داشته باشد. همه ی ما در زندگی مان درآمد داریم و پول به دست می آوریم. نکته ی مهم درباره ی پول این است که شما بر پولتان تسلط داشته باشید و آن را مدیریت کنید و اجازه ندهید پولتان بر شما تسلط داشته باشد و به گونه ای مدیریتتان کند. به این ترتیب، آزاد و رها خواهید بود تا به شیوه ی مناسب و دلخواه خودتان زندگی کنید.

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) برای بشر در نقش کلیدساز قرار می گیرد. او می داند چگونه ذهن شما را گشوده و شکوفا کند تا بتوانید به گزینه های احتمالی مهم تر و بزرگ تر زندگی تان پی ببرید. او، با به کارگیری نگرش و بینش بی نظیرش در زمینه ی طبیعت و سرشت بشری، شیوه ای را برای ساده سازی راهکارهایی یافته است که سرمایه گذاران نامدار جهان از آن ها استفاده کرده اند و به موفقیت رسیده اند. به این ترتیب، ساختاری ساده و هفت مرحله ای را بنیان نهاده است که هر انسانی می تواند آن را در مسیر دستیابی به استقلال مالی به کار ببرد و از نظر اقتصادی به سطحی شایسته و دلخواه برسد.

اگر پاسخ هایی را جست وجو می کنید و متعهد هستید که امنیت و استقلال مالی را برای خودتان و تک تک اعضای خانواده ی عزیزتان به ارمغان آورید؛ پس، بهتر است از آموزش های تونی رابینز بهره مند شوید. کتاب اهرم های پولدار شدن را بخوانید و با به کارگیری راهکارهای آن بکوشید زندگی تان را به گونه ای مثبت و سازنده تغییر دهید.

صفحات کتاب :
719
کنگره :
HG179‏‫‬‭/ر15پ9 1395‮الف‬
دیویی :
332/024
کتابشناسی ملی :
4471807‬
شابک :
978-964-236-808-2
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه اهرم های پولدار شدن