امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
«راز پاسخی است بر آنچه تاکنون وجود داشته، هر آنچه اکنون هست و هر آنچه در آینده خواهد بود.» رالف والدو امرسون

لوح زندگی تان را باید با آنچه خودتان دوست دارید پر کنید.

زمان ایمان آوردن به شکوه و عظمت شما همین اکنون است.

ما در قلب عصر افتخارات بشر زندگی می کنیم. با رها کردن افکار مسدود محدود خود، شکوه حقیقی انسان را در هر یک از جنبه های وجودی اش، تجربه خواهیم کرد.

هر کاری دوست دارید انجام دهید. اگر نمی دانید چه چیزی شما را خوشحال می کند، از خودتان بپرسید: «چه چیزی برای من لذت بخش است؟» و بعد خود را به انجام آن متعهد کنید. با این کار دریایی از شادمانی برای خود به ارمغان خواهید آورد و خوشحالی از شما تشعشع می کند.

یک سال پیش زندگی ام کاملاً دگرگون شد. به شدت کار می کردم، تا جایی که دیگر نیرویی در من نمانده بود. پدرم ناگهان فوت کرد و رابطه ام با افرادی که دوستشان داشتم، از خانواده گرفته تا دوستان و آشنایان دستخوش آشفتگی شد. نمی دانستم در آن لحظه ای که کاملاً از زندگی قطع امید کرده بودم، بزرگ ترین و بهترین هدیه ی زندگی ام را دریافت می کنم.

من گوشه ای از یک راز بزرگ را در دست داشتم - راز زندگی. به این راز در کتاب صد ساله¬ای که دخترم هیلی به من هدیه داد، اشاره ی مختصری شده بود. به تاریخ برگشتم تا بتوانم رد پای این راز را پیدا کنم. نمی توانستم باور کنم که چه کسانی از این راز باخبر بودند. آن ها بزرگ ترین انسان های تاریخ بودند. افلاطون، شکسپیر، امرسون، ادیسون، اینشتین، نیوتون، هوگو، بتهوون و لینکلن.

ناباورانه از خودم پرسیدم: «چرا همه ی آدم های دنیا این راز را نمی دانند؟» در آن لحظه با تمام وجود خواستم که این راز را با تمام دنیا در میان بگذارم. شروع کردم به جستجوی انسان هایی که امروزه زنده هستند و از این راز آگاهی دارند. یکی پس از دیگری موفق به دیدار آن ها شدم. انگار که من آهن ربا بودم و آن ها قطعاتی از آهن و یکی یکی به من جذب می شدند.

همین طور که کتاب را می خوانید و راز را می آموزید، متوجه خواهید شد که می توانید هر آنچه آرزویش را می کنید، به دست آورید. هر کاری که اراده کنید، انجام شدنی است. به خودشناسی می رسید و می توانید عظمت و شکوه راستینی را که منتظر شماست، به وضوح ببینید.
صفحات کتاب :
207
شابک :
9789644124433
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه راز