امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,400
نظر شما چیست؟
پیام واقعی کتاب "انرژی درمانی" این است که

واقعیاتی پیرامون زندگی کنونی ما وجود دارد که جرئی از وجود ماست. شناخت این واقعیت ها کمک می کند بهتر زندگی کنیم.

تجربه ی عملی ارتباط با انرژی ها و درک آن ها توسط عموم از اهداف والای کتاب "انرژی درمانی" است.

بعد معنوی و روحانی آدمی، در تمامی عمر وی بصورت جذاب و اسرار آمیز بوده است. این جذابیت در تمامی افراد با گرایش ها و جهان بینی های متفاوت وجود دارد و هیچ گاه تازگی خود را از دست نداده است. با تبلور تکنولوژی در زندگی و افزایش مشغله ها، فاصله آدمی تا این بعد بیشتر گردید. اما هیچ گاه کاملا فراموش نگردید؛ به طوری که انسان کنجکاو حتی از این ابزار نیز برای کشف و تجربه بیشتر در درون خود کمک گرفت.

نمونه بارز آن ساخته شدن فیلم های تخیلی است. این فیلم ها زمینه ای شد برای بسط و گسترش کامل آرزوهای دست نیافتنی بشر.

توصیفی که یکی از همکاران پزشک من پس از آشنایی بیش تر با فلسفه شفای پرانیک از آن داشت این بود:

«گویی در مدرسه پزشکی فراموش کرده اند این ترکیب دارویی را به ما یاد بدهند»

و او درست می گوید. آنچه با شفای پرانیک انجام می دهیم، کمک کردن به سیستم انرژی بدن، برای طبیعی کردن خود به گونه ای است که بتواند بدن را شفا دهد. اگر در حوزه انرژی انسدادی وجود داشته باشد، آن را برطرف می کنیم و اگر انرژی کاسته شده باشد جایگزین می کنیم ، برای تسهیل بهبودی و شفا یافتن بیمار، به طور مداوم باکلّیت فرد کار می کنیم نه با یک دستگاه یا عضو منفرد. این ها مفاهیمی هستند که در مدارس طب غرب آموزش داده نمی شود و خوشبختانه استاد چو کوک سوی آن ها را به طور یکسان و به گونه ای که فهم آن آسان است در اختیار همگان از پزشک تا فرد عادی قرار داده است.

اگر شما ایمان اولیه کافی برای آزمون آنچه در اینجا پیشنهاد شده را داشته باشید، نتایج جالبی به دست خواهید آورد. همچنانکه موفقیت های شما بیش تر می شود، اعتماد به نفستان بالا می رود و سرانجام به نقطه ای می رسید که می فهمید توانایی آن را دارید که تقریباً هرکسی را در بهبود یافتن یاری کنید. در تئوری انرژی، باورها، عملکرد اعضاء را تحت تأثیر قرار می دهند.

این به آن معناست که همچنان که نظام باورهای شما با توفیق هایی که پیدا می کنید توسعه می یابد؛ می توانید انرژی شفابخش بیش تری را جاری کنید.
صفحات کتاب :
278
کنگره :
‏‫‬‮‭RZ۴۰۱‏‫‬‭‭/س‌۹‮ال‍ف‌‬۸ ۱۳۸۳
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۱۵/۸۵۱
کتابشناسی ملی :
‭م‌۸۱-۳۳۱۸۲
شابک :
964-93819-1-0
سال نشر :
1383

کتاب های مشابه انرژی درمانی