کتاب آرمانیسیسم pdf

بررسی هنر ایران و فرهنگ موسیقایی مناطق گوناگون ایران، سیاست گذاری‌های دخیل در آن و و اثبات علمی دیدگاه های نیکولا تسلا با موسیقی بومی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آرمانیسیسم

کتاب آرمانیسیسم اثر آرمان واحدی توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است. جلد یک کتاب آرمانیسیسم مقدمه ای است بر شناخت و آگاهی در باب برخی از موضوعات، اندیشه ها و تفکرات شکل و صورت گرفته در مکتب و نظریه هنری و فلسفی آرمانیسیسم، مباحث و مقولاتی که در این کتاب و رساله مطرح، بیان و تأویل شده است، نظریات، گفتار و ایده های مختص و ویژه مکتب هنری و فلسفی آرمانیسیسم نمی باشد.

بلکه فقط و منحصرا دادن دیدگاه و بینشی به خوانندگان در جهت و سمت وسوی قرار گرفتن در سیر حرکت یکی از انواع و اقسام اندیشه ها، تفکرات و حتی انگاره های آرمانیسیسم ها یعنی غوررسی در ارزش های بنیادین نهفته شده در یک سرزمین و دیار می باشد به معنایی می توان بیان کرد که این جلد از کتاب آرمانیسیسم به فرهنگ موسیقایی که ریشه در پیشینیان و گذشتگان دارد پرداخته است.

کتاب آرمانیسیسم مشتمل بر 3 فصل می باشد. در این جلد از کتاب سعی، کوشش و اهتمام شده است که تعاریف و تشریحاتی مختصر در باب هنر ایران، موسیقی محلی و بومی نواحی ایران، توضیحاتی در رابطه با فرهنگ موسیقایی مناطق و نواحی گوناگون و مختلف سرزمین ایران، تأویلی موجز در باب انواع فرهنگ و سیاست گذاری های دخیل در فرهنگ موسیقی بومی ارائه شود.

بخشی از متن کتاب آرمانیسیسم

فرهنگ به عنوان اصلی و مهم ترین عنصر و جزء هویت ساز در یک جامعه و مملکت، اصل و اساس هویت، ضامن خودمختاری، استقلال و موجودیت یک ملت و گروه است. آشکار و روشن است در دنیا و جهان امروز سیاست گذاری، برنامه ریزی، طرح، نقشه، اتخاذ و در برگرفتن رویکرد و نگرش فرهنگی مناسب و شایسته برای ترقی، رشد و نمو فرهنگی جوامع انسانی جهت و حیث ایفا و اعمال نقش و تصویری جهانی در فرآیند جهانی شدن، به خصوص جهانی شدن فرهنگ و به تبع و پیرو آن دیگر ابعاد و جنبه های جهانی شدن، امر و مسئل های ضروری و مهم خواهد بود.

صفحات کتاب :
192
کنگره :
ML۳۴۴‏
دیویی :
۷۸۰/۹۵۵
کتابشناسی ملی :
7646686
شابک :
978-622-292-260-3
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه آرمانیسیسم