امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است

کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است اثر نیلگون بودور با ترجمه فائزه پورعلی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

اشتباهاتم از سر تنهایی است سومین کتاب نیلگون و داستان زندگی نویسنده است. ویژگی ای که باعث تفاوت کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است شده، این است که تجربیات به صورت صادقانه، جسورانه و صمیمی بیان شده است. بهترین جنبه آن هم تنها نگذاشتن هیچ یک از مخاطبان است.

بخشی از متن کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است

همیشه از خودم انتقاد می‌کنم. به خاطر هرکسی که در من احساس بی‌ارزشی ایجاد کرد، قلبم را آزردم و منطقم را زیر سؤال بردم. به هوشم شک کردم و دیگر مطمئن نبودم که آدم خوبی هستم. خوب‌ها باید در پایان فیلم شاد می‌شدند، حال آنکه در دنیای من دزدها ثروتمند، احمق‌ها شاد، افراد عاری از صداقت متأهل، کسانی که از مادر شدن چیزی نمی‌دانستند، صاحب فرزند و افراد بد در آرامش بودند...

هرکسی که به من آسیب می‌زد، اعتمادبه‌نفسم را بردة خود می‌کرد. لحظاتی که فکر می‌کردم دوست داشته شده‌ام، خیلی زود به لحظاتی تبدیل می‌شد که می‌فهمیدم به من خیانت شده است. انسان‌ها هم کمکی به من نمی‌کردند، چون انسان‌ها وقتی دارند کسی را تسلی می‌دهند، درواقع در تلاش‌اند برایش نسخه بپیچند، از نظرشان نیت خیر داشتن، حماقت، متواضع بودن غیرضروری، عاشق شدن و ازدواج کردن بی‌معنی و سهیم شدن با دیگری کاری اشتباه بود. آن‌ها مشاوره می‌دادند که انسان‌ها را نباید دوست داشت. برای همین تر و خشک با هم سوختند.

صفحات کتاب :
168
کنگره :
HQ777
دیویی :
649/133‬
کتابشناسی ملی :
7505103
شابک :
978-622-220-692-5‬‬‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه اشتباهاتم از سر تنهایی است