امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راز استخدام شدن در ایران

کتاب راز استخدام شدن در ایران اثر خلیل رضوی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. خلیل رضوی در کتاب راز استخدام شدن در ایران می گوید: در این کتاب می خواهم شما را به یک شکار ببرم؛ شکار کار، و این که برای استخدام شدن در ایران چه رازهایی را باید بدانید. می خواهم تجربیات ده ها مورد مصاحبه، کارجویی، کاریابی و کارفرمایی را به شما بگویم. در مورد شکار کار در ایران صحبت کنم، کسی می خواهد این موارد را بگوید که زمانی مثل شما کارجو بوده و الان کارفرما هست و در جایگاهی که انتخاب می کند کارکنان مناسب خود را.

نکته ها و شگردهای حیاتی برای شما دارم؛ مطالبی که اگر آن ها را بدانید مطمئن باشید که رسیدن به یک کار خوب و شغل دلخواه شما برای شما بسیار بسیار ساده تر خواهد شد.

کتاب راز استخدام شدن در ایران در 4 فصل و 11 بخش مطالبی را خدمت شما عرض می کنم که مطمئن هستم تا به حال این موارد را جای دیگری نشنیده اید. در این کتاب من شکار کار را به یک شکار واقعی در طبیعت تشبیه کرده ام و برای توضیح بحث، 4 فصل در نظر گرفته ام. 

گزیده کتاب راز استخدام شدن در ایران

شما حتماً برای خودتان یک سری ارزش هایی دارید؛ ارزش هایی که به نوعی همیشه در زندگی با شما همراه بوده. البته ارزش ها به نوعی شبیه علائق هستند منتها، مقداری با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال شاید شما مثل من دوست داشته باشید که دروغ نگویید؛ دروغ گفتن و دروغ نگفتن برای هر کسی یک نوع ارزش است.

بعضی ها هیجان را دوست دارند، بعضی ها برای شان خلاقیت ارزش است، بعضی ها اختیار زیاد داشتن را برای خودشان ارزش می دانند، بعضی ها سفر کردن را جزء ارزش ها و علائق خود می دانند. شما هم باید پیدا کنید که از چه چیزهایی خوش تان می آید و به نوعی علاقه دارید و چه چیزهایی برای تان ارزش است. چه چیزهایی به اصطلاحاً روی اعصاب شما راه می رود و چه چیزهایی شاد و خوش حال تان می کند.

صفحات کتاب :
114
کنگره :
HF5382/75‭‬ ‭/‮الف‬9‏‫‭ر6 1396
دیویی :
650/140955
کتابشناسی ملی :
4880595
شابک :
978-600-6524-12-2
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه راز استخدام شدن در ایران