نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کسب شهرت

کتاب کسب شهرت نوشته دیوید آورین توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. دیوید آورین با کنار گذاشتن افکار بی‌معنی، حقایق ضروری کسب وکار که درک آن‌ها برای موفقیت و حفظ آن لازم است را مطرح کرده است.

باید در این مسیر محکم باشید. برای مثال، او در مورد قدرت یافتن نقطه‌ی قوت خودتان می‌نویسد و این‌که صادقانه کارتان را تایید کنید. کار من در زمینه‌ی مشاوره دادن به شرکت‌ها در موقعیت‌یابی رقابتی است.

بله! کار من همین است. قدرت این مفهوم به تنهایی ارزش این کتاب را چند برابر می‌کند. لطفا، لطفا به توصیه‌های دیوید احترام بگذارید و سعی نکنید همه چیز را در اختیار همه کس قرار دهید، این فقط مختص شماست خواننده گرامی. دیوید آورین در کتاب کسب شهرت، راهکارها و تاکتیک‌های متعددی ارائه می‌دهد که برای راهنمایی شما در توجه بیش‌تر به کسب وکارتان و مشتریان در نظر گرفته شده است. با اطلاع از این که برخی از آن‌ها موفق بوده‌اند و برخی دیگر موفق نبوده‌اند، امیدوارم دیدگاه‌های خود را در مورد کسب و کارتان مطرح کنید و الهام بگیرید که با بررسی عمیق به نقاط تمایز خود دست یابید.

این یک کتاب آموزشی سنتی نیست و به صورت خطی ارائه نشده است، بلکه به عنوان راهنمای آموزنده‌ای برای آگاهی و تفکر عمیق‌تر در مورد مشکلات کسب وکارتان ارائه شده است.

گزیده کتاب کسب شهرت

برند شما.. همه چیز است؛ در رابطه با ایجاد یک کسب وکار موفق، برند شما به معنای واقعی کلمه همه چیز است. برند تمام آن چیزی است که انجام می‌دهید و تمام آن چیزی است که انجام نمی‌دهید. این مربوط به بویی که در لابی شما پخش می‌شود و رنگ منوی شماست. این مربوط به صمیمیت کارکنان شما و پاسخ‌گویی آن‌ها به مشکلات مشتری است. این مربوط به کیفیت ابزارها، زمان‌بندی پرداخت قبوض و تمیز بودن دست‌شویی شماست. این مربوط به نحوه‌ی ورود و خروج شما از شرکت است. بسیاری از محیط‌های کسب و کار امروزی بر این باورند که برند آن‌ها عمدتا متشکل از لوگو و امکانات هوشمندانه‌ی آن‌ها است، اما برند خیلی بیش‌تر از این‌هاست. در واقع، برند همه چیز است.

و با وجود تاثیر و نفوذ شما بر روی برند، در نهایت شما واقعا مالک آن نیستید. برند شما در ذهن مشتریان شما قرار دارد. برند شما تصاویر، افکار، خاطرات و احساساتی است که هنگام ذکر نام شما، مشاهده‌ی تبلیغ شما یا گذر از مقابل فروشگاه شما در ذهن مشتری تداعی می‌شود. برند شما همان چیزی است که مشتریان در مورد شما فکر می‌کنند، به خاطر می‌آورند، و در مورد کسب‌وکار شما و همکاری با شما احساس می‌کنند، حتی پس از آن که ساختمان را ترک می‌کنند.

سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
2200000
صفحات کتاب :
‫۲۰۸
کنگره :
‏‫‬‭HF۵۴۱۵/۱۳
دیویی :
‏‫‬‭۶۵۸/۸
کتابشناسی ملی :
۵۸۲۹۱۴۴
شابک :
978-600-6524-65-8

کتاب های مشابه کسب شهرت