نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کسب و کار رویایی

کتاب کسب و کار رویایی اثر کن لنگدان‮‬‏‫ توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. این کتاب به شما جسارت می‌دهد که دلت رو به دریا بزنی و شروع به پرواز کنی، پرواز کنی به سوی رویاهایی که سال هست کنج ذهنت انتظارت رو کشیدن واسه یک بار لمس شدن، پس وقتت رو هدر نده، اون امپراطوریی که خودت مشتاقشی رو درون امپراطوریی که سال‌هاست درش زندگی می کنی رو بساز.

کن لنگدان‮‬‏‫ نویسنده کتاب کسب و کار رویایی، از صفر تا صد راه اندازی یک کسب و کار، از ایده ی نظر تا عمل برای شما خواننده گرامی مانند یک مشاور کار کشده، در کتابش راه حل دارد. پس به کن لنگدان این اجازه را بدهید تا شما را به رویاهایتان نزدیک تر کند.

گزیده کتاب کسب و کار رویایی

شیرجه زدن، یک عبارت کلیشه ای قدیمی است، اما مناسب ترین عبارتی است که زمانی استفاده می شود که شما در حال فکر کردن برای بیرون آمدن از کار پر منفعت با کارفرمایی هستید که بیش ترِ نیاز های  شما را فراهم می کند و می خواهید کار رؤیایی  خود را آغاز کنید.

ترسناک است، چون  می دانید که در هنگام برخورد با آب، شوک سردی وجود دارد، و البته ممکن است تعدادی  غرق شوند. شباهت دیگر، ایستادن روی تخته ی شیرجه و نگاه کردن به پایین است؛ بپرم؟ نپرم؟ در ادامه، تعدادی ایده به شما پیشنهاد می شود که از مواردی هستند که پیش از  شیرجه زدن، می توانید به انجام آن ها بپردازید. این ایده ها، از درک نیاز به تفکر کوتاه مدت و بلند مدت در ایده ی 1 گرفته تا بازخرید خودتان از یک شرکت بزرگ در ایده ی 5 را شامل می شوند.

صفحات کتاب :
‫۱۷۰
کنگره :
‏‫‬‮‭HD۶۲/۵
دیویی :
۶۵۸/۱۱۴۱
کتابشناسی ملی :
۵۷۴۵۴۷۹
شابک :
978-600-6524-39-9‬
سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
1800000

کتاب های مشابه کسب و کار رویایی