کتاب نقش معماری در گردانندگی و توسعه پایدار pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نقش معماری در گردانندگی و توسعه پایدار

 نقش معماری در گردانندگی و توسعه پایدار معماری یک کتاب در حوزه معماری نوشته محمود اژدری است. این اثر یک کتاب راهنما جهت مدیریت و توسعه پایدار در معماری است.

 

درباره کتاب نقش معماری در گردانندگی و توسعه پایدار

محمود اژدری معتقد است طراحی یک روند آکادمیک، هنری و کاربردی است که در حوزه های مختلف می توان آن را در معماری تعریف کرد و هر ایده ای در این فرآیند محترم بوده و قابل ارج نهادن است پس باید به همه طرح های معماری احترام گذاشت و حتما نقد به همه جوانبی باز می گردد که طراح در آن بوده است از اینها می توان به استرس های کاری، زمان ارائه طرح و خیلی موارد اشاره کرد. باید توجه کامل داشت و طراحی همیشه باید روندی باشد تا بهترین و والاترین نوع هنر را در آن داشته باشیم و مردم یعنی همان عامه نمی توانند در آن دخل و تصرف داشته باند.

محمود اژدری در کتاب نقش معماری در گردانندگی و توسعه پایدار سعی کرده زمینه آموزش و پژوهش را به صورت کامل در مورد شیوه مدیریت و توسعه پایدار مورد بررسی قرار دهد و با این کار سیستم توسعه پایدار در حوزه معماری به حد علا برساند و سپس نمونه هایی از فعالیت های انجام گرفته در این حوزه را معرفی کند.

معماران، دانشجویان و علاقه مندان به معماری را دعوت می کنیم به عنوان مرجعی برای راهنمایی در حوزه مدیریت و توسعه پایدار از این کتاب استفاده کرده و آن را بعنوان مرجع در توسعه پایدار بکار ببندند.

سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
155
کنگره :
GB۴۶۰
دیویی :
‏‫‬‮‭‭۵۵۱/۴۵۷۰۹۵۵
کتابشناسی ملی :
۷۶۰۳۴۷۸
شابک :
978-622-214-738-9

کتاب های مشابه نقش معماری در گردانندگی و توسعه پایدار