دوره آموزشی طلایه داران عفاف (بسته درسنامه سطح ۱)

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 85,400
نظر شما چیست؟

دوره آموزشی طلایه داران عفاف (بسته درسنامه سطح ۱) شامل کتابهای “جواهرانه”، “بی پرده با حجاب” و درسنامه “اصول مواجهه و مناظره در حوزه حجاب” می باشد.

معرفی دوره آموزشی طلایه داران عفاف (بسته درسنامه سطح ۱)

دوره آموزشی طلایه داران عفاف (بسته درسنامه سطح ۱) شامل کتاب‌های ذیل است:
- کتاب بی پرده با حجاب 
- کتاب جواهرانه 
- کتاب اصول مواجهه و مناظره در حوزه عفاف و حجاب ( کتاب کار)

این بسته ویژه فراگیران دوره آموزشی طلایه داران عفاف - سطح۱ می‌باشد. 
نسخه فیزیکی هر سه کتاب نیز موجود است و توصیه می‌شود بعلت نیاز به ارجاعات متعدد بعدی در تبلیغ و ترویج حجاب، نسخه فیزیکی کتاب‌ها تهیه شوند.

معرفی کتاب جواهرانه

کتاب جواهرانه روایتی است از حیا که قدمتی به اندازه تاریخ دارد و داستان هجمه به فطرت انسان‌ها که اولین قربانی‌اش، زن مخلوق زیبای خداوند است. سخن از رسمی است که خدا به زن آموخت، برای دیده شدن زیبایی اندیشه و هنر و عاطفه‌اش، برای اینکه همواره محبوب بماند و معشوق! رسمی دیرینه که نامش را می‌توان «جواهرانه» گذاشت.
کتاب جواهرانه از منابع بروز و استنادات قوی تاریخی استفاده کرده است. مروری بر تاریخ پوشاک و میزان پوشیدگی در آن‌ و بررسی دیدگاه ادیان در مورد حجاب در کتاب جواهرانه بررسی شده است. نوشتار این اثر از سبک نوین اینفوگرافی بهره گرفته است، همراه با جاذبه بصری، موضوعات گوناگون را با ایجاز دلنشینی بیان می‌کند.
کسانی که می‌خواهند در مورد حجاب کتابی جامع را مطالعه کنند و علاقه‌‍مندان به پاسخگویی به شبهات حجاب، این کتاب را جذاب خواهند یافت.

معرفی کتاب بی پرده با حجاب

پس از تحقّق انقلاب اسلامی ایران، هجمه های جهانی علیه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و به طور ویژه، شبهه پراکنی علیه حجاب، بسیار افزایش یافته است. علت این امر، این است که با وقوع انقلاب اسلامی و داعیه تمدنی آن نسبت به کلّ عالم، جبهه مقابل نسبت به ارزش های انقلاب، احساس خطر کرده و حساسیتش بیشتر شده است. حجاب نیز به عنوان بارزترین نماد اسلام در جامعه دینی، برای مخالفان حکومت اسلامی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است؛ زیرا مبنای فرهنگ عفاف و حجاب، خویشتن داری و گذشتن از لذت های صرفاً مادی است که این خود، مبنای ایدئولوژی اومانیسمِ (انسان خدایی) غربی را که لذت محوری است، به چالش می کشد و پایه های تمدن مادی غرب را متزلزل می کند.


معرفی کتاب آموزشی اصول مواجهه و مناظره در حوزه عفاف و حجاب

در  کتاب آموزشی اصول مواجهه و مناظره در حوزه عفاف و حجاب ابتدا به شکل خلاصه علل ترویج بی‌حجابی و راهکارهای مواجهه با آن مورد بررسی قرار گرفته است و سپس در گام اول با معرفی مشکل و نیاز مخاطب و در گام دوم با بررسی اصول مهارتی موثر برای استفاده از اطلاعات مستدل در مواجهه علمی و مناظره در حوزه شبهات عفاف و حجاب، شیوه‌های تصحیح نگرش افراد نسبت به حجاب و عفاف آموزش داده‌شده‌است و در نهایت به منظور آموزش شیوه عملی و کاربردی مواجهه با شبهات عفاف و حجاب، چندنمونه از سوالات چالشی کلان در پاسخ به این سوالات مطرح می‌شوند.

دانلود دوره آموزشی طلایه داران عفاف (بسته درسنامه سطح ۱)

این بسته مطالعاتی را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید.

دانلود بسته درسنامه های سطح ۱

مشخصات دوره آموزشی طلایه داران عفاف (بسته درسنامه سطح ۱) در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: تلاوت آرامش
نویسنده: نعیمه اسلاملو
تعداد صفحه: 324
موضوع: حجاب
قالب: الکترونیک

کتاب های مشابه دوره آموزشی طلایه داران عفاف (بسته درسنامه سطح ۱)