امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

کتاب صوتی شهید حسن ابشناسان، کتاب نیمه پنهان ماه 12 نوشته ی مرجان فولادوند و با صدای شیده معاونی، توسط نشر روایت فتح منتشر شده است.

معرفی کتاب شهید حسن ابشناسان جلد ۱۲ نیمه پنهان ماه

این کتاب روایت زندگی شهید حسن ابشناسان از زبان همسر  و دوازدهمین جلد از مجموعه کتاب نیمه پنهان ماه می باشد و چه زیباست خواندن زندگی این سرداران بزرگ ایران زمین و چه زیباتر است اگر با صدایی دلنشین در هر موقعیت مکانی و زمانی که مایل باشیم سرگذشت پر گذشت و فداکاری آنان را بشنویم. این کار بسیار زیبا توسط انتشارات روایت فتح با صدای شیده معاونی در فراکتاب برای علاقه مندان جهت دانلود موجود می باشد.

برشی از متن کتاب شهید حسن ابشناسان جلد ۱۲ نیمه پنهان ماه

در سلول که بسته شد، چند لحظه ایستادند. جا خورده بودند. از بصره که راه افتاده بودند، فکر می کردند می خواهند برشان گردانند ایران. چرا باید آن جا نگهشان می داشتند؟ حتی اسم خیلی از اسرا را گرفته بودند که با خودشان ببرند ایران. حالا سر از آن جا درآورده بودند، یک سلول چهار متری. کف و دیوارها کاشی قهوه ای پر رنگ بود. داخل سوراخی نزدیک سقف، لامپ کم سویی بود. با دو تا دیوار هفتاد هشتاد سانتی کوتاه، کنج سلول را جدا کرده بودند. پشت آن توالت فرنگی با شیر مخلوط کن آب سرد و گرم بود. در آهنی دریچه ی کوچکی داشت که فقط از بیرون باز می شد.… 

دانلود کتاب صوتی شهید حسن ابشناسان جلد ۱۲ نیمه پنهان ماه

نسخه صوتی کتاب نیمه پنهان ماه ۱۲، شهید حسن ابشناسان را می توانید از نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و پس از دانلود می توانید در کتابخوان فراکتاب به آن گوش فرا دهید.

دانلود کتاب صوتی شهید حسن ابشناسان جلد ۱۲ نیمه پنهان ماه

قیمت نسخه چاپی :
500000
صفحات کتاب :
79
کنگره :
‏‫‬‭DSR۱۶۲۶‭‬ /آ۳‏‫‭ف۹ ۱۳۸۸
دیویی :
‏‫‭‭۹۵۵/۰۸۴۳۰۹۲
کتابشناسی ملی :
2078633
شابک :
‫‭978-964-7529-64-8
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه نیمه پنهان ماه 12 (شهید حسن آبشناسان)