امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب امام مهدی (عج) و اخبار غیب

موضوع اخبار آخرالزمان، مساله‌ای بود که سید حسن نصرالله در ۳ سخنرانی خود در شب‌های پنجم، هفتم و نهم دهه اول محرم سال ۲۰۱۴ به آن پرداخت. روایات آخرالزمان همواره از مسائل بحث برانگیز در جامعه علمی بوده، اما در سال‌های اخیر به واسطه سرعت تحوّلات منطقه از عراق و شام تا حجاز و یمن، به سطح عمومی جامعه کشیده شده است. فراگیر شدن چنین مباحثی در جامعه عربی به ویژه جامعه شیعی لبنان بهانه خوبی بود تا دبیر کل حزب الله از فرصت سخنرانی‌های دهه محرم به بهترین شکل استفاده کند و هم موضوع مورد علاقه و اهتمام جامعه و جوانان را به بحث بگذارد، و هم با تبیین عالمانه و محققانه این موضوع، از ایجاد انحرافات فکری و عقیدتی که بستر آن به شدت فراهم شده بود جلوگیری کند.

گزیده کتاب امام مهدی (عج) و اخبار غیب

از جمله مسائل مورد علاقه مردم در هر زمان، چه امروز و چه در گذشته، این است که از اخبار و ماجراهای روزها، سال‌ها، دهه‌ها و قرن‌های آینده تا زمان برپایی قیامت، اطلاع پیدا کند. این موضوع، به
ویژه هنگامِ افزایش بحران‌ها ومشکلات، بخش بزرگی از فضای فکری مردم را مشغول می‌کند و از آنجا که مردم در زمان سختی و مشکلات به دنبال راهی برای رهایی و خلاص شدن از معضلات و بحران‌ها هستند، به دنبال پیشبینی‌ها و پیشگویی‌ها می‌روند و این چیزی است که در اصطلاح، به آن «امور غیبی » یا اطلاع از امور غیب می‌گویند.

سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
86
کنگره :
DS۸۷/۲‭‬
دیویی :
‫‬‮‭۹۵۶/۹۲۰۴۴
کتابشناسی ملی :
۴۲۵۱۸۰۹
شابک :
978-964-973-399-9

کتاب های مشابه امام مهدی (عج) و اخبار غیب