امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نوجوان افسرده، والدین درمانگر

کتاب حاضر درباره ی افسردگی کودکان و نوجوانان در سنین مدرسه از پنج تا هجده سال است که عمدتاً برای والدین نوشته شده است، اما امیدواریم برای معلمان، مددکاران اجتماعی و پزشکان خانواده نیز مفید باشد. چرا والدین باید درباره ی احتمال افسردگی در فرزندان خود آگاه باشند؟ همه بچه ها هر از گاهی غمگین و ناراحت می شوند. گاهی اوقات دانستن اینکه آیا چنین ناراحتی جزیی نیاز به توجه ویژه دارد یا خیر مشکل است. ما قصد داریم در این شرایط به والدین کمک کنیم.

خلاصه کتاب نوجوان افسرده، والدین درمانگر

در بررسی هایی که هر چند سال یک بار توسط اداره آمار ملی انجام می شود به این نتیجه رسیده است که اطلاعات خوبی در مورد میزان افسردگی در کودکان و جوانان در بریتانیا داریم. از آنجایی که در هر مقطع زمانی از روش های یکسانی
استفاده می شود، می توانیم نرخ ها را در طول سال ها مقایسه کنیم. آخرین نظرسنجی بزرگ در سال 2017 انجام شد. در مقایسه با تعداد کودکان مبتلا به افسردگی بالینی، کودکان و جوانان معمولاً به میزان قابل توجهی دردوره های نسبتاً کوتاه چند روزه یا چند هفته ای نه در چند ماه، پریشانی عاطفی شدیدی را تجربه می کنند. می توان گفت برخی در لبه افسردگی بالینی هستند. مشکلات ناشی از اضطراب سه برابر بیشتر از افسردگی است.

صفحات کتاب :
136
کنگره :
‏‫‬‮‭RJ۵۰۶
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۱۸/۹۲۸۵۲۷
کتابشناسی ملی :
9209699
شابک :
9786225875814
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه نوجوان افسرده، والدین درمانگر