امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 36,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ترک عادات بد

کتاب ترک عادات بد، اثری از سباستین لاکسلی می باشد که توسط سیدحمزه صدیق ترجمه و در انتشارات برگ و باد منتشر شده است.

وقتی از روی عادت رفتار می کنیم، معمولاً زیاد در مورد رفتارمان فکر نمی کنیم. اما وقتی آگاهانه اعمال و رفتار خود را تغییر می دهیم. لزوماً هوشیارتر می شویم- حتی اگر مختصر باشد. در ابتدا، این کار مقداری انرژی می برد، اما «بازده» آن در طولانی مدت بسیار عالی است. ما به روشی کاملاً جدید، شروع به دیدن دنیا می کنیم و به دیدگاه ها و نتیجه گیری های جدیدی در مورد جهان پیرامون و نحوه مقابله با عوامل استرس زا می رسیم.

و اگر به دست آوردن تمام این ها، ارزش نوازش درونی و مهرورزی به خودمان را ندارد، نمی دانم پس چه چیزی ارزشش را دارد!  کتاب ترک عادت بد، استراتژی های اصلی چگونگی ترک اعتیاد مانند اعتیاد به سیگار، اعتیاد به الکل و اعتیاد به اینترنت را پوشش می دهد. 

گزیده ای از کتاب ترک عادات بد

هیچ چیز مانند مقابله و تلاش هدفمند در برخورد با ترس هایتان، تنظیمات مغز را تغییر نمی دهد. هنگامی که دستورالعمل ها را دنبال می کنید، ممکن است برای شروع رویداد سهل تری برای مواجهه برگزینید و به دنبال عملی چالش برانگیز اما قابل مدیریت باشید. سپس، با افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب، از رویکردی آهسته و ثابت استفاده کنید تا بتوانید به سراغ موارد چالش برانگیزتر بروید. تحقیقات نشان می دهد که مواجهه با مواردی که از آن ها می ترسید، عملکرد مغز را تغییر می دهد تا واکنش به ترس را کاهش بدهد.

به عنوان مثال، اگر با ترس از عنکبوت می خواهید مواجه شوید، می توانید تصمیم بگیرید با ماندن در اتاقی که می دانید یک عنکبوت کوچک در آنجا است شروع کنید. مراحل بعدی ممکن است شامل دیدن عکس های عنکبوت و ایستادن به اندازه ی کافی نزدیک یک عنکبوت باشد که بتوانید آن را در نمای کامل مشاهده کنید و مرحله ی بعد، شامل قرار گرفتن در کنار عنکبوت برای مدت طولانی، تا زمانی که به آن سطح از سختی عادت کنید، می باشد. چندین دهه تحقیق نشان داده است که برای به حداقل رساندن ترس، تکرار آن ضروری است. یک بار انجام دادن تکنیک ، قرار نیست عادت ها را تغییر دهد. برای این منظور، قبل از غلبه بر آن، سعی کنید بارها با هر  ترستان روبرو شوید. 

صفحات کتاب :
108
کنگره :
BF۶۳۷‭
دیویی :
‏‫‭۱۵۵/۲۴
کتابشناسی ملی :
۹۲۵۲۰۱۹
شابک :
9786225875937
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه ترک عادات بد