امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مدیریت کارآفرینی در فرهنگ علوی

مدیریت و کارآفرینی، یکی از مقوله‌هایی است که انسان‌ها در طی مسیر زندگی دنیوی شدیداً به آن نیاز داشته و به کمک مدیریتِ چگونه زیستن، هویت می‌یابند.

کارآفرین در فرهنگ علوی، فردی تلاشگر است که با اتکا به خدا می‌تواند از بیشینه تواناهایی‌های جسمی، مادی و تخصصی خود برای زندگی خود و جامعه بهره ببرد.

کتاب مدیریت و کارآفرینی در فرهنگ علوی در دوازده فصل با هدف تببیین مسائل عمومی مدیریت و کارآفرینی، شیوه‌ها و اصول کارآفرینی در فرهنگ علوی جهت استفاده و الگوبرداری در جامعه امروز تهیه شده است.

گزیده کتاب مدیریت کارآفرینی در فرهنگ علوی

فرهنگ علوی اشاره به حاکمیتی می‌کند که مدیران و کارآفرینان از آداب و رسوم و سنت‌های آن تبعیت می‌کنند که شاخص اصلی آن تعالی‌سازی و کمال‌یابی است که در آن هم به محتوای عمل و هم به شیوه عمل و هم ابزار آن توجه می‌شود  اگر این سه رعایت شود در فرهنگ علوی از آن به عمل صالح یاد می‌گردد و اگر این اعمال با یک فکر توحیدی و اندیشه متعالی پشتیبانی گردد از آن به کمال طیب و پاک یاد می‌شود و صاحب کلام را مومن گویند که با هم رشد و کمال انسان‌ها را رقم می‌زنند مقصود از فرهنگ علوی مجموعه رفتارها و کنش‌هایی است که برپایه تفکر توحیدی و ارزش‌های موردتایید قرآن، پیامبر اسلام(ص) و ائمه‌معصومین(ع) شکل می‌گیرد.شاخصه اصلی این تفکر امیرالمومنین(ع) است که امام راحل(ره) از آن به عنوان اسلام ناب محمدی(ص) یاد می‌کردند.

صفحات کتاب :
381
کنگره :
4م2ب/BP230/13
دیویی :
297/483
کتابشناسی ملی :
4208982
شابک :
978-964-452-496-7
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه مدیریت کار آفرینی در فرهنگ علوی