امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب از خلاقیت تا نوآوری


ادیسون می‌گوید: «یک درصد نبوغ، الهام است و 99درصد تلاش.» ایده‌های کسب‌وکار تازه و یا کارآفرینی همواره وجود دارد، اما اجرای خوب و موفق به‌ندرت اتفاق می‌افتد.ایده‌ها مهم نیستند، آنچه مهم است تحقق آن‌ها است. همۀ ما ایده‌پردازانی خلاق هستیم، اما اینکه چگونه ایده را محقق سازیم به زنجیره‌ای از مفاهیم و اطلاعات، مدیریت اجرایی و خلاقیت وابسته است.
اسکات بلسکی نویسنده و سرمایه‌گذار معروف با نگارش کتاب کاربردی و خواندنی خود زوایای عملی کردن ایده‌ها را به زبان ساده بیان کرده است. او از مراحل، موانع، مشکلات و تمام مسیرهای میان‌بر تحقق اهداف در این اثر سخن گفته است.

-کارآفرینی

-برنامه‌ریزی

-تغییر زندگی‌ 

-خود مدیریتی

-خلاقیت در کسب‌وکار

-تبدیل ایده‌ها به کسب‌وکار 

-ایده‌هایی برای غلبه بر غیرممکن‌ها


خلاصه کتاب ازخلاقیت تا نوآوری


ایده ها به صرف اینکه قابل توجه یا تصادفی باشند تحقق نمی یابند. این تصور اشتباه که ایده های بزرگ قطعاً منجر به موفقیت می شوند مدت هاست رواج یافته است.حتی اگر راه حلی مشخص برای مشکلات روزمره یا مفهومی کاملا جدید برای شاهکاری خلاقانه داشته باشیم، تبدیل رویا به واقعیت ضروری است. این توانایی نوعی ابتکار در تحقق ایده ها به حساب نمی آید، بلکه همه میتوانند اجرایش کنند فقط کافی است عادت های شکل گرفته خودرا اصلاح کنیم،وارداجتماعات وسیع تر شویم و توانایی مدیریت را در خود بپرورانیم.هدف کتاب دستیابی به این خیال محال است که فرایند خلاقانه چگونه گسترش می یابد و به واقعیت بدل میشود. معروف است که افراد خلاق ناگهان دست به کار میشوند.بداهه والهام تاحدودی جوهرمشخص آن چیزی است که هستیم وانجام میدهیم. بااین همه وقتی تحلیل میکنیم که تجار،کارآفرینان و تولیدکنندگان چگونه ایده های خود را محقق میسازند مشخص میشود که «داشتن ایده » فقط بخش کوچکی از فرایند و شاید فقط یک درصد از کل ماجرا باشد.


صفحات کتاب :
238
کنگره :
‬‮‭‭‮‬HD۵۳
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۵۸/۴۰۹
کتابشناسی ملی :
9317413
شابک :
9786222436155
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه از خلاقیت تا نوآوری