امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 1000 لذت زندگی

آیا باوجود مشکلات، بازهم می‌توان طعم لذت را چشید؟

همیشه نمی‌توان با داشتن مشکلات خندید؛ نمی‌توان شاد بود؛ نمی‌توان لذت برد؛ شاید داشتن کوچک‌ترین لذت زندگی هم در مقابل بزرگ‌ترین مشکل زندگی، بسیار ناچیز باشد؛ اما همین‌که فرزندمان سالم از مدرسه به خانه می‌رسد یا اینکه یک روز دیگر زنده باشیم تا صدای پدر، مادر و کودکمان را بشنویم یا چشیدن مزه غذا، داشتن یک خانواده خوب و غیره، همه این‌ها دل‌خوشی‌های به ظاهر کوچکی هستند که واقعاً اگر نبودند باوجود مشکلاتمان چه اتفاقی برای ما رخ می‌داد؟
در کنار امید و توکل به خداوند، می‌توان با لذت بردن از داشته‌ها و تمام چیزهایی که فکر می‌کنیم کوچک هستند و برایمان عادی شده‌اند، محکم بود و مسیر زندگی را ادامه داد و یقین داشت که سخت‌ترین مشکلات هم، تمام‌شدنی است و هر چیزی در زمان خودش درست می‌شود. هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کردم که روزی، کوچک‌ترین چیزی که برایم بیشترین لذت را داشت، بخواهم بنویسم. به پیشنهاد استاد عزیزم شروع به نوشتن لذت‌های زندگی کردم. متوجه شدم که واقعاً ارزش نوشتن را دارد و ذهنم یاری می‌کند. شمارش کامل لذت‌ها در زندگی غیرممکن است؛ اما من 1000 لذتی که می‌توانست برای خودم یا مخاطبم ذوقی به همراه و لبخندی به لب داشته باشد را نوشتم.
این کتاب شامل 1000 مورد از داشته‌هایی است که در زندگی برایمان لذت‌بخش هستند.
مطالعه این کتاب، مناسب گروه‌های سنی مختلف از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان عزیز می‌باشد و همچنین مناسب همه افرادی که فکر می‌کنند حتماً باوجود داشته‌های بزرگ، می‌توانند شاد باشند و مدام درگیر کمبودها و نداشته‌هایشان هستند.
خواندن این کتاب خسته‌کننده نمی‌باشد و بامطالعه هر مورد، مشتاق به مطالعه ادامه کتاب می‌شوید و به دلیل حجم کمی که دارد، می‌توان این کتاب را راحت به همراه داشت و در قبال پرداخت هزینه نه‌چندان زیاد 1000 مورد از داشته‌هایمان را می‌توانیم یکجا در اختیار داشته باشیم. خواندن هزار لذت زندگی، تداعی خاطرات خوب و شاد است؛ اینکه خداوند چقدر بندگان خود را دوست دارد که همه این لذت‌ها را در  وجودشان قرار داده است؛ شادی‌هایی که شاید بیشتر مواقع از کنار آن‌ها به سادگی گذشته‌ایم و نمی‌دانستیم که چقدر می‌توانند لذت‌بخش باشند.

گزیده ای از کتاب 1000 لذت زندگی

648-لذت نجات شخصی در لحظه؛

649-داشتن گلخانه های خانگی؛

650-صحبت کردن در پنکه؛

651-دیدن آسمان آبی؛

652-داشتن ناخن بلند لاک زده؛

653-پیچیدن بخار در قابلمه برنج؛

654-دیده شدن استوری؛

655-دیدن عشایر؛

656-کمک کردن برای هل دادن ماشین و روشن شدن آن؛

657-جوهر داشتن خودکار؛

درباره نویسنده

سیده زهرا امامی، نویسنده کتاب هزار لذت زندگی، علاقه‌مند به نویسندگی، نگارش کتاب، همچنین شرکت در دوره‌های آموزشی تربیت مدرس، گذراندن دوره‌های آموزشی مهارت زندگی، کوچینگ رشد و توسعه فردی .



دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
9029857
شابک :
978-622-310-284-4‬‬
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
75
کنگره :
BJ۱۵۸۸‭‬

کتاب های مشابه 1000 لذت زندگی