نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فروش به شرکت های بزرگ

جیل کنرات، کتاب فروش به شرکت های بزرگ را برای کمک به شما برای جای پا باز کردن در شرکت های بزرگ و عقد قرارداد با آنان نوشته است. شاید این کتاب تمام بینش و ادراکی را که برای رسیدن به اهداف تان لازم دارید تأمین کند.

کتاب فروش به شرکت های بزرگ (Selling To Big Companies) نوشته شد تا منبعی جاری برای تلاش های فروش تان باشد. به دلیل تغییرات زیادی که در این چند سال حاصل شده است، جیل کنرات (Jill Konrath) به شما توصیه می کند که این کتاب را حداقل یک بار بخوانید تا مفهوم بازار فروش امروزی را دریابید و متوجه شوید چه چیزی باعث موفقیت می شود. به دلیل این که بسیاری از مفاهیم در کتاب فروش به شرکت های بزرگ، بر اساس یکدیگر و درتداوم هم هستند به ترتیب خواندن آن ها نیز مهم است.

وقتی که کتاب فروش به شرکت های بزرگ را بخوانید، کشف خواهید کرد چه چیزی باید به فعالیت های فروش خود اضافه کنید تا معاملات بیشتری را تحقق بخشید. شما یاد خواهید گرفت چگونه تخصص شخصی و عرضه تان را متعادل کنید، ملاقات های نخستین را برنامه ریزی کنید و این جلسات را مثل حرفه ای ها اداره کنید.

گزیده کتاب فروش به شرکت های بزرگ 

چالش واقعی شما سرحال بودن و با انرژی بودن درتمام طول مبارزه برای ورود است. پیشرفت کار مستلزم این است که همیشه آماده باشید، به طور خلاق درباره ی این که مرحله ی بعدی ممکن است چه باشد فکر کنید. بسیاری از فروشندگان به این روش کار کردن با مشتریان عادت ندارند. آنان می خواهند روی خلبان خودکار بدون به کار انداختن مغزشان عمل کنند. خوب بودن در فروش مستلزم تفکر مستمر است.

دیویی :
‏‫‬‭658/81
کتابشناسی ملی :
‎1‎1‎4‎5‎9‎0‎3
شابک :
‫‬‭978-964-412-665-9‬‬‬
سال نشر :
1387
صفحات کتاب :
396
کنگره :
‏‫‬‭HF5438/25‏‫‬‭/ک9ف41387

کتاب های مشابه فروش به شرکت های بزرگ