امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خودتان را دوست بدارید

رلوئیز ال هی در کتاب خودتان را دوست بدارید به شما نشان می دهد که چطور به بدنتان عشق بورزید و آن را دوست داشته باشید. این کتاب 54 عبارت تاکیدی شفادهنده را برای شما به ارمغان آورده است. برای کمک به شما که بدنی سالم و زیبا داشته باشید و شادی را خلق کنید.

شما با کتاب خودتان را دوست بدارید (Love Your Body) می توانید به زندگی تان سلامتی ببخشید. اگر شما در قسمت خاصی از بدنتان نقص یا کمبودی احساس می کنید هر روز عبارت تاکیدی متناسب با نیازتان را به کار ببرید تا زمانی که به نتایج مثبت دست یابید.

وقتی شروع به این کار می کنید هر قسمت از بدنتان به گونه ای فوق العاده به عنوان مجموعه ای هماهنگ و موزون کار خواهد کرد. شما حتی متوجه می شوید که خطوط آن به تدریج از بین می روند، وزنتان به حالت طبیعی بر می گردد و حتی طرز قرار گیری بدنتان به صورت قائم در می آید. اگر تردید، ترس یا افکاری منفی به ذهنتان سرازیر شد، فقط تشخیص دهید که چه هستند، باورهای محدودکننده ی قدیمی را که می خواهند دور و بر ما باقی بمانند، دور بریزید. آن ها هیچ تسلطی روی شما ندارند. با ملایمت به آن ها بگویید: «بیرون. من دیگر به شما احتیاجی ندارم.» سپس عبارات تأکیدی خود را تکرارکنید.

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay)، سخنران و مدرس علوم ماورای طبیعت است. او همچنین نویسنده ی کتاب های پر فروش متعددی است و بیش از بیست سال، چهار میلیون انسان را در کشف و استفاده ی درست از استعدادشان برای قدرت های خلاق و رشد فردی و خود درمانی یاری کرده است.

گزیده کتاب خودتان را دوست بدارید 

فردیت من در امان است. گذشته بخشیده و فراموش شده است. من در این لحظه آزاد و ایمن هستم. من افکاری را انتخاب می کنم که آرامش و لذت را برایم می آفرینند. پوست من پر از جوانی و در هر قسمت از بدنم بی چین و چروک است. من دوست دارم پوستم را نوازش کنم. سلول های من جوانی ابدی دارند. پوست من پوششی است که از معبدی که من با عشق در آن زندگی می کنم، محافظت می کند. من پوست زیبایم را دوست دارم و از آن قدردانی می کنم.

صفحات کتاب :
115
کنگره :
‏‫‬‭RZ401‏‫‭/ھ9خ9 1387
دیویی :
615/851
کتابشناسی ملی :
1141126
شابک :
‏‫‬‭978-964-412-654-3‬‬
سال نشر :
1387

کتاب های مشابه خودتان را دوست بدارید