کتاب رازهای زیبایی pdf

با ترفندهای ساده زیبا شوید و زیبا بمانید

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟
کتاب رازهای زیبایی: با ترفندهای ساده زیبا شوید و زیبا بمانید نوشته ی رجاء مملکت دوست، نکاتی برای زیبا و شاداب شدن پوست، مو، نحوه ی آرایش صورت و انواع ماسک های زیبایی ارائه می دهد.

همواره برای حفظ زیبایی طبیعی نیاز نیست پول زیادی هزینه کنید. راه های آسان خیلی زیادی هستند که شما را یاری می دهند تا زیبایی طبیعی خود را به نمایش بگذارید و از آنچه هستید لذت ببرید.

شاید با خود بیاندیشید که حفظ زیبایی کار سخت و پرهزینه ای است. البته این تصور چندان غلط نیست. صنعت زیبایی هر ساله 300 میلیارد دلار برای تولید محصولات زیبایی خرج می کند و زنان به طور متوسط حدود 15 هزار دلار در طول زندگی شان برای محصولات زیبایی هزینه می کنند. بر اساس تحقیقی که در انگلستان صورت گرفته است به طور میانگین زنان یک سال از زندگی خود را به آرایش می گذرانند.

شاید به همین دلیل باشد که اغلب از زنان و مردان فکر می کنند، حفظ و توجه به زیبایی نیازمند پول و زمان زیادی است و نهایتاً سلامت را نیز به خطر می اندازد. اما حقیقت این نیست، زیبایی مفهوم دیگری دارد. معنای زیبایی این نیست که هر آنچه دارید را پنهان کنید. راه های فراوانی موجود است که هر فردی از آن چیزی که دارد خوشحال و راضی باشد و خود را زیبا ببیند.

در بخشی از کتاب رازهای زیبایی: با ترفندهای ساده زیبا شوید و زیبا بمانید می خوانیم:

چه عواملی باعث شل شدن و افتاده شدن عضلات بدن می شود؟ و از چه سنی روند شل شدن پوست آغاز می شود؟ آیا برای سفت شدن عضلات درمانی وجود دارد؟

با افزایش سن بافت همبند و چربی زیر پوست تحلیل می رود و قابلیت ارتجاعی پوست کاهش می یابد. سبک زندگی فرد، نوع غذاهایی که مصرف می کند و نیز افزایش سن از جمله مواردی است که بر روی آن تأثیر دارد.

برای داشتن پوست سالم، زیبا و شاداب به دنبال کرم ها و ماسک های معجزه گر نباشید. اینکه بدانید پوستتان از چه نوع پوستی است و نحوه مراقبت از آن به چه شکل است، قدم اول را برداشته اید. بهترین نوع مراقبت برای پوست های نرمال که نه زیاد خشک و نه زیاد چرب است، روزی دو بار شست وشو با صابون ملایم و استفاده از مرطوب کننده است.

اگر پوست تان چرب است یعنی منافذ آن بزرگ و قابل رویت است و زیاد جوش می زند، صورت تان را روزی 2 بار با آب سرد و صابون های فاقد چربی بشوئید. هر روز مرطوب کننده بمالید و حتماً از لوازم آرایشی فاقد لانولین استفاده کنید.

در صورت داشتن پوست خشک، پوستی که منافذ آن ریز و اغلب پوسته پوسته است، آن را با مایع صابون یا صابون های زیتون یا گلیسیرین بشوئید.

هر روز پوست خود را با مرطوب کننده، مرطوب نمائید و از کرم های آرایش حاوی آلفا هیدروکسی اسید استفاده کنید که سبب از بین رفتن لایه خشک و مرده خارجی پوست می شود.
صفحات کتاب :
160
کنگره :
RA۷۷۸‏‫‭‏‫‭/م۷ر۲ ۱۳۹۷‬‬
دیویی :
۶۴۶/۷۰۴۲
کتابشناسی ملی :
5407363
شابک :
978-622-6097-22-2‬‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه رازهای زیبایی