کتاب فراتر از مهارت های منشی گری pdf

همه آنچه یک منشی حرفه ای باید بداند

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
مهارت ها و ایده های مطرح شده در کتاب فراتر از مهارت های منشی گری اثر آرش نصیرزاده حیطهٔ وسیعی از مباحث مرتبط با هنر منشی گری مانند مهارت های عمومی منشی گری و ارتباطی، مدیریت مشتری، مبانی و اصول حسابداری و بازاریابی، کار با رایانه و... را در بر می گیرد.

سیستم مکاتبات بدون کاغذ فصل جدیدی از تولید و گردش اطلاعات و برقراری ارتباط را در سازمان ها به وجود آورده است. این سیستم، نرم افزاری قدرتمند برای انجام امور اداری و ابزاری کارآمد برای نظارت بر گردش مکاتبات در سازمان ها است.

شما در کتاب فراتر از مهارت های منشی گری با مباحثی از قبیل تاریخچه سیستم مکاتبات بدون کاغذ، اتوماسیون اداری، مزایا و هدف های سیستم مکاتبات بدون کاغذ، کارتابل در سیستم مکاتبات بدون کاغذ و ارتباط این سیستم با رضایت مشتری، ICDL، تایپ ده انگشتی، اصول عمومی حسابداری، وظایف مدیریت، فرآیندهای فروش و... آشنا خواهید شد.

امروزه جهان با سرعتی سرسام آور در حرکت است. شرایط با روندی دیوانه وار متحول می شوند. فقط یک ذهن هوشیار و انعطاف پذیر است که می تواند شما را در شرایط جدید یاری دهد و بالا بکشد. بنابراین، تمام نظریات جدید را جذب کنید، هر لحظه خود را در جریان تغییرات قرار دهید و همواره سه چیز را به یاد داشته باشید:

1. به جزئیات اهمیت بدهید.
2. کارها را در همان بار اول درست انجام دهید.
3. رفتارهای مناسب برای برقراری ارتباط با دیگران را تمرین کنید.

شما تنها کسی هستید که باید تصمیم بگیرید با زندگی و شغل خود چه کار کنید. هر کس بنا بر دیدگاه و عقیدهٔ خود، شغل و زندگیش را به گونه ای مدیریت می کند. اما چیزی که در این راه می تواند به افراد بیشتری یاری رساند، ارائه الگوهایی موفق و شکل گرفته است تا شخص به وسیلهٔ آن و بنا بر مقتضیات فردی و محیطی بتواند در کارش پیشرفت کند و موفق باشد.

فعال باشید و هوشیارانه فکر و عمل کنید. با آرامش کار کنید و برای انجام دادن هر کاری از قدرت ذهنی و بصیرت خود بهره گیرید. شما می توانید کارها را هر بار بهتر و با روشی متفاوت به انجام برسانید. بنابراین، فکر کنید، بنویسید، تایپ کنید، تغییر دهید، دوباره فکر کنید، دوباره بنویسید و هیچ گاه شنیدن را متوقف نکنید، آموختن را متوقف نکنید، تمرین کردن را متوقف نکنید.
کنگره :
HF۵۵۴۷/۵‏‫‬‭/ن۶ف۴ ۱۳۸۸
دیویی :
۶۵۱/۳۷۴۱
کتابشناسی ملی :
1178064
شابک :
978-964-412-843-1‬
سال نشر :
1388
صفحات کتاب :
288

کتاب های مشابه فراتر از مهارت های منشی گری