امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,300
نظر شما چیست؟
کتاب پرانا هاله درمانی به تنهایی می تواند درمان قطعی جهت تمامی بیماری ها را ارائه می دهد و بر آن است که با شرح و تفسیرهای امروزی به دانشجویان کمک کند تا به راحتی با فرآیند درمان ارتباط برقرار کنند.

پرانا چیست ؟
پرانا، انرژی حیاتی کائنات می باشد. زندگی هر موجود زنده ای وابسته به پرانا است. سنت و فرهنگ های گوناگون اسامی مختلفی برای آن دارند؛ نیروی حیاتی چی، کی، ارگون و یا فقط انرژی. در حالیکه پرانا اغلب همراه هوا می باشد، لیکن هوا نیست، سوار بر هوا است ولی با آن متفاوت است. پرانا همراه جریان هوا به بدن وارد شده و از آن خارج می شود. ماهیت پرانا همین است: حرکت.

پرانا یک واژه سانسکریت می باشد؛ که از دو قسمت پرا (PRA) به معنی قبل و آنا (ANA) به معنی هوا تشکیل شده است؛ انرژی نابی است که بدون کیفیت و شکل می باشد. این انرژی ناب می تواند هر شکل و کیفیتی را، بدون از دست دادن خلوص خود، پیدا کند؛ درست همانگونه که ما با پوشیدن لباس با سبک و شکل آن لباس هماهنگ و تداعی می شویم، حال آنکه هنوز همان شخص هستیم که بودیم.

پرانا را می توان جهت تسهیل فرآیندهای مدی تیشن، روابط جنسی، مبارزه یا درمان مورد استفاده قرار داد. پرانا به بدن سرزندگی می بخشد و قدرت اندیشیدن را نیز به ما ارزانی می دارد. پرانا هم جسمی است و هم روحی. "حرکت فکر در ذهن ناشی از حرکت پرانا است؛ و حرکت پرانا به واسطه حرکت فکر در حالت آگاهی ایجاد می گردد. بنابراین هر دوی آن ها به یکدیگر وابسته بوده و یک دور تسلسل را ایجاد می کنند، مانند موج و حرکت جریان آب.

"این مطلب را از یک متن مقدس باستانی اقتباس کرده ایم، که در هندوستان بسیار مورد احترام می باشد و بیش از پنج هزار سال قدمت دارد. اطلاعاتی که در اینجا ارائه گردید چیزهای تازه ای نیست. از هزاران سال پیش یک رشته علمی کامل یعنی بر تأثیرات پرانا، ایجاد گشته است.

کتاب پرانا هاله درمانی (prana: the secret of yogic healing)، نوشتۀ آتریا (Atreya)، یکی دیگر از کتاب های منتشر شده توسط تجسم خلاق است.
صفحات کتاب :
192
کنگره :
RM727/ی9‏‫‬‭آ2 1386
دیویی :
‏‫‬‭615/53
کتابشناسی ملی :
1163273
شابک :
‭978-964-8561-45-6
سال نشر :
1386

کتاب های مشابه پرانا هاله درمانی