امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 59,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب از ایده تا ثروت

کتاب از ایده تا ثروت نوشته سندی آبرامز توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. این اثر 12 گام برای راه‌اندازی کسب‌وکار میلیون دلاری به ما پیشنهاد می‌دهد.

شاید برخی از مردم به شما بگویند که شروع یک کسب‌و‌کار بدون داشتن یک مدرک کسب‌و‌کار غیر‌ممکن است. آن‌ها نمی‌دانند که برخی از بزرگ‌ترین و مشهورترین افراد در حیطه‌ی کسب‌و‌کار زمانی که شرکت‌های خود را راه‌اندازی کردند حتی مدرک دانشگاهی هم نداشتند! چیزی که آن‌ها داشتند اشتیاق بود، درست مثل شما.

کتاب از ایده تا ثروت 56 امین اثر از مجموعه کتاب های زندگی و کسب وکار موفق برای همه می‌باشد.

گزیده کتاب از ایده تا ثروت

همه‌ی ما می‌خواهیم درآمدی داشته باشیم و کاری را انجام دهیم که دوست داریم. فکر می‌کنم که بیشتر افراد دوست دارند رئیس خودشان باشند، محصولی را بفروشند که تولید کرده‌اند و این را دوست دارند به جای این‌که میلیون‌ها درآمد داشته باشند در حالی که برای دیگران کار می‌کنند. برای بسیاری از افراد، آزادی شخصی یک رؤیاست.

این مورد هم‌اکنون در سراسر کشور در حال اتفاق افتادن است و نه فقط توسط کسانی که از کار اخراج شده‌اند، بلکه توسط کسانی که با شور و اشتیاق برانگیخته شدند تا رؤیای خودشان را عملی کنند. افراد، کسب‌و‌کار را از خانه‌ی‌خودشان مدیریت می‌کنند، تماس‌هایی را از اتاق خواب خودشان انجام می‌دهند، از گاراژ خودشان ارسال کالا را انجام می‌دهند، و خمیری از واکس شمع یا لوسیون را در آشپزخانه ترکیب می‌کنند. طبق آمار، کسب‌وکارهای کوچک و خانگی 53 درصد تمام کسب‌وکارها را به خود اختصاص می‌دهد.

بنابراین، وقتی که شما محل مورد نظر در اتاق خواب یا اتاق نشیمن را برای انجام ماجراجویی جدید خودتان تمیز می‌کنید، این کار را با افتخار انجام دهید. شما در حال پیش بردن رؤیاهای خود هستید. شما در دفتر خودتان هستید. شما رئیس خودتان هستید. شما یک کارآفرین هستید.

صفحات کتاب :
206
کنگره :
‏‫‬‮‭HF۵۴۱۵/۱۵۳
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۵۸/۵۷۵
کتابشناسی ملی :
۶۱۳۰۳۵۸
شابک :
‫‭978-600-6524-71-9‬‬‬
سال نشر :
1399
قیمت نسخه چاپی :
2200000

کتاب های مشابه از ایده تا ثروت