امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سیاه صورت

کتاب سیاه صورت نوشته نرجس شکوریان فرد با موضوع پشت پرده سینما، ماجرایی واقعی و عجیب از ارتباط بازیگران با سفیران کشورهای اروپایی را به تصویر می کشد؛ این کتاب توسط انتشارات عهد مانا منتشر شده است.

گزیده کتاب سیاه صورت

 موسیقی کلاسیکی که در روشن و تاریک سالن پیچیده بود، فضا را آماده می کرد تا هرکس بتواند با امنیت و آرامش صحبتش را داشته باشد. سرویس مبل های دو و نهایت سه نفرۀ کرم قهوه ای، هارمونی دل انگیزی با رنگ پارکت ها و دیوارها داشت و طوری چیده شده بود که هیچ کس به دیگری تسلط نداشت و با جدیّت مشغول گپ وگفت هایشان بودند. تنها مبلمان جمعی ده نفرۀ سیاه رنگ در گوشۀ سمت چپ سالن بود که هنوز وقت آن نرسیده بود تا دورش جمع شوند و بازی پوکر را شروع کنند. لوستر بزرگ آویزان از سقف بلند سالن در خاموشی فرو رفته بود و حتما در زمان خاصی که می خواستند میز شام را بچینند روشن می شد.

صدای خندۀ پری سیما که بلند شد، دکتر حواسش را از فضای سالن گرفت و داد به گیلاس لیمونادش و آن را آرام آرام سر کشید. گرمی نوشیدنی حالیش کرد که زمان زیادی نوشیدنی دستش بوده است. پیش از آن که مستخدم قرمزپوش بخواهد زهرماری تعارفش کند، از جایش بلند شد تا کنار میزهایی که انبوه خوراکی ها را با چینش زیبایی روی خود جا داده بود، برود. میان میوه ها و شیرینی ها دلش باز لیموناد خنکی خواست که تلخی تنهایی را برایش از بین ببرد.

صفحات کتاب :
216
کنگره :
8123 PIR
دیویی :
‏‫‭۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
7521302
شابک :
978-622-7574-03-6
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه سیاه صورت