امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عصر حیرت

عصر حیرت تالیف محمود مطهری‌نیا در صدد آن است که با بیان ویژگی‌های عصر حیرت و تقسیم آن به دو دوره که یکی در آغاز غیبت صغری و دیگری در آستانه ظهور حضرت ولی عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه به وقوع می‌پیوندد، راهکارهای برون رفت از حیرت خصوصا در دوره پیش از ظهور را بیان نماید و تلنگری باشد به دوستان و یاران حضرت که در این آشفته بازار دنیا مراقب دین خود باشند چرا‌که بسیاری از شیعیان در دوره‌های مختلف پر فراز و نشیب این جریان از کاروان ولایت مدراران جا مانده‌اند و در حیرت خود غوطه‌ور شده و مسیر را به سمت تباهی و گمراهی طی نموده‌اند‌.

گزیده کتاب عصر حیرت

مقوله مهدویت که از مهم‌ترین مطالب دینی و اسلامی به شمار می‌آید، عمری به قدمت تاریخ زندگی انسان دارد. از همان زمان که حضرت آدم هبوط کرد، فرزندانش درباره مهدویت از او سؤال کردند. موضوع بشارت‌ها درباره ظهور منجی آخرالزمان و انتظاری که به دنبال آن تعریف می‌شود، به راحتی در متون، آیین‌ها و مناسک ادیان، مذهب‌ها و ملت‌های گوناگون جهان تا به امروز قابل
پیگیری است. نتایج زیبا و شگفتی‌آور پژوهش در این‌باره، آنجا خودنمایی می‌کند که این مطالعه حالت تطبیقی و مقایس‌های بیابد و این مطالب در کنار هم قرار گیرد. آنچه از این بررسی به دست می‌آید، گویای این نکته است که همه انسان‌ها در انتظار شخصی واحد هستند و با نام‌ها و عنوان‌های گوناگون از آرزوی دیرینه خود یاد می‌کنند.

صفحات کتاب :
274
کنگره :
BP۲۲۴/۴
دیویی :
۲۹۷/۴۶۲
کتابشناسی ملی :
۷۲۷۲۷۷۱
شابک :
978-964-973-500-9
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه عصر حیرت