امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 60,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب  ۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان

کتاب «۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان» نوشتهٔ ناتاشا دانیلز با ترجمهٔ مهدی توتونچی در نشر برگ و باد چاپ شده است.

بالا بردن اعتماد به نفس کودک و آگاهی از تکنیک‌های مناسب کودک یکی از مهم‌ترین وظایف هر پدر و مادری است. ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که به هیچ‌وجه نمی‌توانیم تصویر روشنی از آینده و تغییرات پیش روی جهان داشته باشیم. سرعت بالای رشد علم و تکنولوژی و کوتاه شدن طول عمر اطلاعات، به قدری است که این پیش‌بینی را تقریباً ناممکن می‌سارد. در چنین شرایطی بهترین شیوه‌ای که بیش از هر اموزشی می‌تواند ضامن موفقیت فرزندانمان در آینده باشد، پرورش مهارت‌هایی است که سبب بالا رفتن آموزش‌پذیری و افزایش توان یادگیری کودکان است. مهارت‌هایی که کودک با یادگیری آن‌ها به یک یادگیرنده فعال و توانا تبدیل می‌شود و می‌تواند در آینده با توجه به نیاز روز خود، آموزش‌های لازم را به خوبی دریافت نماید.

کتاب «۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان»، با این هدف به نگارش در آمده است که هیچ راهی بهتر از بازی وجود ندارد که کودکان مهارت‌های اجتماعی را یاد بگیرند، خواه این بازی بین کودک با خواهر و برادرش باشد و خواه با دوستان دیگر. آن‌ها همچنین این مهارت‌ها را از طریق تعامل با والدین فرا می‌گیرند. کتاب حاضر مجموعه‌ای از مهارت‌های مورد نیاز کودکان را در برگرفته است که با خواندن و انجام تمرینات آن، می‌توان به سادگی و همراه بازی و سرگرمی، ضمن یادگیری مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز فرزندانتان، این موارد را به آن‌ها نیز یاد بدهید.

گزیده کتاب  ۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان

آیا تا به حال سعی کرده‌اید چشم بسته راه بروید؟ اگر امتحان کرده باشید، می‌دانید که به در و دیوار برخورد می‌کنید، حتی ممکن است آدم فکر کند در جایی غریبه و ناآشناست. نداشتن مهارت اجتماعی به نوعی مثل چشم بسته حرکت کردن است. وقتی با دیگران هستیم و با آن‌ها حرف می‌زنیم، به مهارت‌های اجتماعی نیاز داریم تا ما را راهنمایی کنند و راه درست را نشان دهد. مهارت‌های اجتماعی به ما کمک می‌کنند تا بدانیم چه بگوییم، چه زمان بگوییم و حتی چگونه بگوییم، می‌توانید تصور کنید مهارت انجام این کارها را نداشته باشید؟ بدون مهارت‌های اجتماعی، احساس سردرگمی خواهیم کرد.

صفحات کتاب :
224
کنگره :
783 HQ
دیویی :
646/70083
کتابشناسی ملی :
8547525
شابک :
9786229813973
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه ۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان